فرماندار ويژه شهرستان ري : شورا ياري‌ها ظرفيت مناسبي‌ هستند كه مي‌توان به كمك آنها در مدیریت شهری تحول‌‌ایجاد نمود

هدايت اله جمالي پور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ري: اظهار داشت شوراياري ها ظرفيت هاي مناسبي هستند كه مي توان با كمك آنها در مدیریت شهری تحول ایجاد نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان ري هدايت اله جمالي پور فرماندار ويژه شهرستان ري بیان داشت:تشکیل شورا ها و به تبع آن ایجاد شورا یاری ها در محلات نعمت بزرگی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده و نقش مردم را در ادراره کشور پررنگ می کند.هرچقدر مردم در ادراره امور کشور نقش بیشتری داشته باشند دلبستگی آنها به نظام و کشور بیشتر و انحرافات در داخل کشور کمتر می شود.

معاون استاندار تصريح كرد: نگاه امروز کشور و به تبع آن فرمانداري و مديريتي شهرستان استفاده از ظرفيت شوراياري ها و تقویت توان شورا یاریها برای خدمت شایسته تر به مردم در محلات است.

وي در خصوص ساختار اداري شهرستان اظهار داشت متاسفانه شهرستان ري از ساختار اداري منسجم و قوي برخوردار نيست لذا طي ماه های گذشته تمام تلاش فرمانداري در جهت اصلاح و ارتقاء ساختار اداری شهرستان بوده خوشبختانه تا کنون می توانم بگویم 70 %  در مورد اصلاح و ارتقاء ساختار اداری شهرستان پیشرفت داشتیم که از نظر من موفقیت آمیز است.

فرماندار ويژه شهرستان ري خاطر نشان كرد: متاسفانه در گذشته بحث استقلال شورا و شهرداری ری  مسيري غيرطبيعي را طي كرد و وارد جنجال سياسي شد و در این جنجال متاسفانه حق اساسي مردم ناديده گرفته شد و منجر گرديد براي اولين بار خلاف قانون تقسیمات کشوری  قانون مصوب و تایید شود

وي گفت:  امروز قانون مصوب شده و ما بايستي به قانون احترام بگذاریم در این قانون اعلام شده شورای شهر متعلق به سه شهر تهران،ری و تجریش هست لذا این شورا در برابر مردم هر سه شهر بطور برابر پاسخگو هست اگر تاکنون عنوان می شد شورای شهر تهران این عنوان خلاف بوده و امروز خود شورا پیش قدم شده و آن را اصلاح کرده و عنوان درست را تصویب کرده یعنی شورای شهر تهران،ری و تجریش، همچنين براي اولين بار در كميته انطباق مصوبات شوراي شهر تهران، ري، شميرانات فرمانداران  ری و شمیران هم عضويت خواهند داشت و بر مصوبات نظارت خواهند کرد.

وي در ادامه ضمن تشكر از تعاملات شهردار منطقه 20 با دستگاه های اجرایی بر تعامل بين دستگاه هاي اجرائي شهرستان تاکید و این حرکت را در جهت  حل مشکلات مردم مثبت و موثر دانست.

شایان ذکر است در این جلسه اعضا شورایاری های محلات شهرری در خصوص مسائل و مشکلات محلات مطالبی را مطرح نمودند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment