فرماندار ویژه ری با امام جمعه شهرری دیدار کرد

 فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در دفتر حجت‌الاسلام شاهچراغی با امام جمعه شهرری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش راگا نیوز  به‌نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار شهرستان ری با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

جمالی‌پور در این دیدار که با هدف آشنایی و تبادل نظر با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری در ارتباط با اداره بهتر و مطلوبت‌تر شهرستان ری برگزار شد، بر نقش سازنده و پدرانه حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی در ایجاد همدلی بین مسئولان و آحاد جامعه به‌ویژه جناح‌های سیاسی با هدف کمک به مسئولان اجرایی شهرستان در راستای خدمت‌رسانی بهتر برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به فرماندار شهرستان ری برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی توفیق روزآفزون در راستای خدمت شایسته به مردم کردند و با تاکید بر رعایت اعتدال قانون گرایی همه افراد گروه‌ها فعال در شهرستان ری بر ضرورت کمک همه جریانات به فرماندار جدید برای فائق آمدن بر مشکلات پیش رو تاکید کرد.

امام جمعه شهرری خدمت در این شهرستان را به واسطه واقع شدن بارگاه حضرت عبدالعظیم (ع) و تعدادی از امامزادگان و هم‌جواری این شهرستان با بارگاه حضرت امام خمینی (ره) را توفیقی الهی برای مسئولان دانست و از فرماندار جدید شهرستان ری خواست قدر ایام خدمت در شهرستان ری را بدانند و با تمام توان به مردم متدین و ولایت‌مدار شهرری خدمت کنند.

وی در ادامه از فرماندار جدید خواست فضای انسجام و همدلی بین مسئولان شهرستان را با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم باز گرداند.

امام جمعه شهرری ضمن گله‌مندی از تعطیلی جلسات شورای اداری شهرستان و سایر شوراها تخصصی در گذشته از فرماندار جدید خواستند که جلسات این شوراها را فعال کند.

فرماندار شهرستان ری نیز در پایان با تاکید بر نقش و اهمیت شورای اداری شهرستان و شوراهای تخصصی در ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های شهرستان تاکید کرد در نخستین فرصت جلسات شورای اداری و شوراهای تخصصی برگزار خواهد شد و از امام جمعه شهرستان درخواست کرد در این جلسات در راستای ایجاد همدلی بیشتر بین مسئولان شرکت کنند.

امام جمعه شهرریدیدارراگا نیوزریشهرداری منطقه 20شهرریفرماندار شهرریفرماندار ویژه
نظرات (0)
Add Comment