فرماندار ویژه ری: وظیفه مجریان انتخابات حفظ و رعایت حق الناس است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در دومین جلسه هم اندیشی معاونت سیاسی با بخشداران و روسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان با تاکید بر دقت کافی در امر برگزاری انتخابات گفت: مجریان و دست اندرکاران انتخابات در شهرستان وظیفه دارند امانت بزرگ انتخابات را با دقت کافی و نگاه ملی و تاسی به منویات مقام معظم رهبری و نیز با کمک و یاری یکدیگر در چارچوب و مسیر قانون با جدیت پیگیری نمایند .

جمالی پور با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات حق ندارند له یا علیه کاندیدایی صحبت کنند افزود: هرکس از مجرای قانون عبور کرد و کاندیدا شد وظیفه داریم حق او را رعایت کنیم تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نگردد.

وی تاکید نمود: انتظار داریم دست اندرکاران و متولیان انتخابات با حفظ این امانت از هرگونه مباحث و رفتارهای خلاف وحدت ملی و امنیت نظام و نیز رفتار غیر قانونی پرهیز نموده تا بدون هیچ هزینه ای انتخابات پرشور و با نشاطی در شهرستان و کشور برگزار شود.

معاون استاندار تهران افزود: منابع آموزشی آماده ست و شروع این فرایند با تعیین هیئت اجرایی و تعیین عوامل اجرایی طبق زمانبندی معین انجام خواهد شد .

فرماندار ری در پایان گفت: در خصوص ارتقای پهنای باند با مدیر کل مخابرات استان تهران از طریق فیبر نوری مکاتبه شده و اعتبار لازم در نظر گرفته شده است تا نقطه کوری در شهرستان ری وجود نداشته باشد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment