فرماندار: 68 پروژه طی ایام الله دهه فجر در شهرستان ری به بهره برداری می رسد

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری از افتتاح و بهره برداری از 68 طرح و پرژه عمرانی و خدماتی همزمان با ایام الله دهه فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش راگانیوز، ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز چهارشنبه در نشست خبری در محل فرمانداری که با حضور معاونین عمرانی، برنامه ریزی، سیاسی و انتظامی فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: برای ساخت و احداث این طرح ها بالغ بر 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و منابع مختلف هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در بخش عمران شهری و روستایی انجام شده است، افزود: راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ورزشی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب و شرکت گاز، بیشترین طرحها را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار شهرستان ری گفت: بهره برداری از شش پروژه در این ایام از اهمیت خاصی برخوردار است که از آن جمله می توان به پروژه مسکن مهر 552 واحدی البرز یک و بهسازی و تعریض محور رباط کریم، وهن آباد و حسن آباد فشافویه، احداث تصفیه خانه فاضلاب، بوستان و فرهنگسرا روستایی گلحصار واقع در کهریزک، آبیاری بارانی و پرورش ماهیان زینتی در بخش مرکزی ری، اشاره کرد.

جمالی پور تصریح کرد: به همین مناسبت از سوی اداره کل نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز کلنگ یک باب مدرسه که از سوی شادروان آقاخانی اهدا شده به مساحت 3500 متر مربع و با هزینه شش میلیارد و 500 میلیون ریال در منطقه باقر شهر ، با حضور مسوولین بر زمین زده خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری از خانه عالم و خادم در مساجد و خانه سرایدار مدرسه در روستا، تاسیسات برق رسانی، ایستگاه آتش نشانی، آسفالت و لکه گیری معابر، احداث زمین چمن ، آبیاری بارانی و تحت فشار ، فرهنگسرای روستایی و کلنگ زنی یک باب مدرسه هشت کلاسه روستایی در زمینی بالغ بر 1650 متر مربع در کهریزک ، طی ایام دهه فجر ، خبر داد.

68اللهایامبرداریبهبهرهخودکاردردههرسدریشهرریشهرستانطیفجرفرماندارمیپروژهپیشنویس
نظرات (0)
Add Comment