فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) از حوزه بسیج‌کارمندان سپاه حضرت روح الله مستقر‌ در شهرداری باقرشهر بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) به همراه هیأت همراه در ح حوزه بسیج‌کارمندان سپاه حضرت روح الله مستقر‌ در شهرداری باقرشهر حضور یافت .
سرهنگ آرزومندی در این بازدید گفت : کمک های فکری و اجرایی نیروهای انقلابی است که ما را جهت تقویت بسیج و رسیدن به نقطه مطلوب که همان خواسته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است سوق می‌دهد و بسیار خوشحال و سرافرازیم که همواره بسیج و نیروهای بسیجی روز به روز فعالتر از گذشته در امور پیش قدم هستند .
شهردار باقرشهر در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدار یادآور شد : پاسداران انقلاب اسلامی در هر شرایطی دفاع از اسلام را وظیفه خود می دانند و امروز شاهد هستیم که رزمندگان سپاه با بصیرت خود پاسداری از انقلاب را با تمام شاخصه های آن مبنای حرکت خود قرار داده اند .
سعید استاد فرج این روز فرخنده را فرصت مناسبی برای پاسداران دانست و تصریح کرد : خدمت رسانی ، تعامل و همکاری سپاه با مجموعه شهرداری باقرشهر در چند سال اخیر توسعه و پیشرفت های زیادی در راستای آبادانی باقرشهر به ارمغان آورده است که جا دارد از فرمانده سپاه ناحیه ضرت روح الله (ره) به همین منظور تشکر و قدردانی نماییم .

باقرشهربسیج
نظرات (0)
Add Comment