فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح ا… باقرشهر : کرامت امام حسن (ع) موجب نزدیکی دلهای مسلمانان به یکدیگر شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح ا… باقرشهر :

کرامت امام حسن (ع) موجب نزدیکی دلهای مسلمانان به یکدیگر شده است .
علیرضا باشتنی
در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) بسیجیان و پرسنل این ناحیه در كنار مسئولین شهر و جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا  ، شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، فرماندهان حوزه ها ، پایگاههای خواهر و برادر به همراه خانواده هایشان روزه های خود را  افطار کردند .
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، علیرضا باشتنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح ا… باقرشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان راستین خداوند در ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت : به مناسبت نیمه ماه رمضان و این میلاد سراسر خیر و برکت  مراسم افطاری با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران ، بسیجیان و خانواده های ایشان در كنار مسئولین شهر باقرشهر برگزار گردید.
باشتنی در ادامه افزود : سنت افطاری و اطعام از سنتهای حسنه ای است که از کریم اهل بیت (ع) و دومین پیشوای مومنان و شیعیان به ما به ارث رسیده است و این کرامت امام حسن (ع) موجب نزدیکی دلهای مسلمانان به یکدیگر شده است و ما نیز بر آن شدیم در این شب سراسر نور و رحمت مراسم افطاری را برگزار نمائیم .
فرمانده ناحیه حضرت روح ا… باقرشهر در ادامه افزود : حضور خانواده های معظم شهدا در کنار بسیجیان و مسئولین ، موجب تقویت روح همدلی و برادری خواهد شد .  
شهرری
نظرات (0)
Add Comment