فرمانده و بسیجیان حوزه شهید برونسی با آرمانهای امام راحل تجدید بیعت کردند

راگانیوز- فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت کارگری شهید برونسی ناحیه مقاومت حضرت روح الله با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.

 

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد فرمانده و نیروی های بسیج کارگری شرکت کننده با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند.

فرمانده این پایگاه به ایرنا گفت: امام خمینی (ره) برای همیشه در یاد خاطر ما بسیجیان زنده و جاوید خواهد بود و جامعه بسیج کارگری در حوزه صنعت با کار و تولید مضاعف حضور خود را در عرصه های سیاسی و فرهنگی و مناسبت های ملی و مذهبی به نحوی مطلوب نشان خواهد داد.

ˈابوالفضل رضاییˈ با اشاره به نقش کارگران این حوزه در شروع انقلاب و همراهی با دیگر اقشار جامعه اظهار داشت: کارگران کارخانجات فعال در این حوزه همواره در کنار سایر اقشار ملت ایران در مبارزه با رژیم ستم شاهی نقش مهمی ایفا کردند.

بسیجیان شرکت کننده در این مارسم همچنین با حضور بر سر مزار شهدای 72 تن و شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطر این عزیزان را گرامی داشتند.

آرمانهایآمادگیازامامبابازدیدبرونسیبسیجیانبیعتتجدیدحوزهراحلرزمیستادکلشهرریشهیدعملیاتفرماندهمسلحمعاوننداجانیروهایوکردند
نظرات (0)
Add Comment