فرهنگ کار عالی‌ترین تصویر سازندگی وتحول است.

به مناسبت روز جهانی کارگر از کارگران نمونه شهرداری باقرشهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر، در این مراسم که روز سه شنبه در محل شهرداری باقرشهر برگزار شد از کارگران نمونه شهرداری باقرشهر تجلیل به عمل آمد.

رییس شورای اسلامی باقرشهر در این مراسم گفت:کارگران در رشد اقتصاد و پیشرفت جامعه نقش اصلی را ایفا می‌کنند و به عنوان بازوان پرتوان و محرک اصلی چرخه اقتصاد کشور به شمار می‌آیند.

ایرج لک معروفی ضمن گرامی داشت روز کارگر اظهار داشت: تلاش و مجاهدت کارگران در عرصه‌های تولید و اقتصاد کشور آبادی و سربلندی کشور را به ارمغان آورده و باعث سربلندی و عزت ملی می‌گردد از این رو باید قدردان این قشر زحمت کش جامعه باشیم.

ایشان فرهنگ کارراعالی ترین تصویر سازندگی و تحول دانست و افزود: چنانچه در برخی از منابع اسلامی به آن اشاره‌شده رسول اکرم (ص) بر دستان توانمند کارگران بوسه زده و با این عمل، به بهترین وجه منزلتی ویژه به این قشر بخشیده‌اند.

وی در پایان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” افزود: بدیهی است که برنامه‌ها و اهداف مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز با مشارکت شما همکاران محترم تحقق خواهد یافت. لذا از تلاش‌ها و خدمات ارزنده شما در بخش‌های مختلف که همواره دل در گرو موفقیت این مجموعه‌دارید قدردانی می‌کنم و امیدوارم از همه توان خود برای به ثمر رسیدن اولویت‌های سال 1393 استفاده کنید تا بتوانیم با همراهی و همدلی سازمانی گام‌های بلندتری را در زمینه توانمندتر كردن مجموعه شهرداری باقرشهر برداریم و همچون گذشته نقش موثر خويش را در راستای افزایش شاخص‌های توسعه شهری ايفاء نمائيم.

معاون استاندار-رمز توسعه و پایداری کشور تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی است.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به ایراد سخن پرداخت و گفت: بی‌تردید رمز توسعه و پايداری کشور، تجلی استعدادها و سرمایه‌های انسانی كارآمد، پرتلاش با شور و نشاط و خلاق است و كارگران نیز به عنوان نيروی محركه فعالیت‌ها و تلاش‌ها در کشور نقش ویژه‌ای در این عرصه دارند.

دکتر جمالی پور تاکید کرد امروز کشورهای توسعه‌یافته پیشرفت خود را مدیون کارگرانی هستند که وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده‌اند. هر طرح و برنامه بدون حضور كارگر اجرايي نخواهد شد و حضور نيروهاي دلسوز و متعهد تضميني بر اجراي صحيح طرح‌هاست. خوشبختانه در ساليان اخير ورود مقتدرانه ايران اسلامي در بخش‌های مختلف صنعتي، خدماتي و كشاورزي با تلاش كارگران محقق شده است.

وی گفت تحول،تغييرات و زيبايي باقرشهر بدون دلسوزی‌های شبانه‌روزی كارگران زحمتكش شهرداري امکان‌پذیر نبوده و نمي باشدواز از كارگران، به عنوان قشر خستگی‌ناپذیر، فداكار،‌پايبند به جامعه و افرادي دلسوز و مهربان و ستوني براي حفظ تعادل در جامعه یادکرد.

لازم به ذکر است در پایان از کارگران نمونه  شهرداری باقرشهرتجلیل به عمل آمد

ایرج لک معروفیروز کارگرشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment