فضاهای ورزشی درشهرری توسعه می یابد

به گزارش را گانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه بیست، منصور کتانباف در نشست با رییس سازمان ورزش شهرداری تهران اظهارداشت: احداث پنج زمین چمن مصنوعی جدید و بازسازی سه مجموعه ورزشی ازجمله پروژه های فرهنگی و ورزشی در سال جاری به منظور ادامه روند توسعه و تقویت زیرساخت های ورزشی همچون سال های گذشته است.

کتانباف با اشاره به اینکه خدمات رسانی مدیریت شهری علاوه بر محدوده شهری در محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز انجام می شود، افزود: در سال جاری، ساخت پنج زمین چمن مصنوعی برای روستاهای منطقه 20 پیش بینی شده و این در حالی است که طی سه سال گذشته نیز 9 زمین چمن مصنوعی و سه مجموعه ورزشی در روستاهای نجم آباد، عباس آباد، زمان آباد، قاسم آباد، محمودآباد، قلعه نو، اسلام آباد، فیروزآباد و امین آباد ساخته شد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه تمام ظرفیت های ورزشی این منطقه از سوی مدیریت شهری فراهم شده است، ادامه داد: با هدف خدمت رسانی به مردم، ظرفیت های قابل ملاحظه ای در زمینه ترویج ورزش همگانی و تفریحات سالم شهروندان طی سال های گذشته در این منطقه جنوبی ایجاد شده به نحوی که منطقه 20 بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این نشست رییس سازمان ورزش شهرداری تهران عملکرد فعالیت های ورزشی منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ورزش بهترین شیوه ارتباط با مردم است که تبلور این ارتباط در جشنواره ها و مسابقات محلی به خوبی مشهود می شود.

محمد رضایی بر استفاده از ظرفیت های محلی در قالب داوران و مربیان ورزشی تاکید کرد و افزود: به منظور ترویج بیش از پیش ورزش شهروندی، سالانه میلیاردها تومان از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران بابت خدمات رایگان ورزشی به شهروندان هزینه می شود.

توسعهدرشهرریشهرریفضاهایمیورزشییابد
نظرات (0)
Add Comment