فضای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آماده‌سازی شد

به گزارش راگانیوز، اصغر عطائی از آماده‌سازی ضلع شرق، جنوب و غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تامین امکانات رفاهی و خدماتی ویژه شب زنده‌داران لیالی قدر خبر داد و اظهار داشت: دو جایگاه ویژه استقرار خانوادگی در ضلع شرق و جنوب حرم با مساحتی حدود 15 هزار مترمربع و تامین روشنایی و سیستم پخش ویژه برنامه‌های لیالی قدر پیش‌بینی شده است تا امکان بهره‌مندی از این مراسم معنوی به صورت خانوادگی فراهم شود.

وی به نصب گیت‌های بازرسی در ضلع شرق، جنوب و غرب حرم نیز اشاره کرد و گفت: استقرار تانکرهای آب، افزایش سرویس‌های بهداشتی پرتابل و پاکسازی محیطی محوطه‌های بیرونی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) نیز برای خدمات‌رسانی بهینه به زائران و شب زنده‌داران لیالی قدر انجام شده است.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه همزمان با لیالی قدر، تمام عوامل مدیریت شهری در آماده‌باش هستند، افزود: فضاهای پیرامونی حرم به صورت پهنه‌بندی تحویل عوامل نواحی هفتگانه شده است تا بحث نظافت، پاکسازی و رفت و روب آن در سه زمان قبل، حین و بعد از مراسم انجام شود.

عطائی به حضور عوامل بازیافت و ماشین‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک نیز اشاره کرد و افزود: نیروهای ستاد مدیریت بحران و گروه‌های دوام با تجهیرات امداد و نجات در اطراف حرم مستقر هستند تا علاوه بر راهنمایی زائران در صورت بروز خطرهای احتمالی وارد عمل شوند.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 در پایان یادآورشد: تمهیدات ترافیکی لازم نیز برای سهولت تردد زائران و شب زنده‌داران لیالی قدر پیش‌بینی و 120 دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه ون نیز برای انتقال زائران از جایگاه‌های پارکینگ و پایانه‌های حمل و نقل عمومی به محل برپایی مراسم اختصاص داده شده است.

 

آمادهسازیحرمحضرتشدشهرریعبدالعظیمعفضایپیرامونی
نظرات (0)
Add Comment