فعالیت بیش از 400 مددجو در کارگاه‌های توانبخشی کهریزک

به گزارشراگانیوز ،  میرمسعود رئوفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از کارگاه‌های توانبخشی آسایشگاه کهریزک اظهار کرد: در کارگاه‌های توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک 430 معلول و سالمند در امور هنری مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: 23 مربی نیکوکار در 36 کارگاه هنری به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک آموزش می‌دهند که این امر می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و توانبخشی معلولان ایفا کند.

رئوفی اظهار داشت: مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک علاوه بر تولید انواع صنایع دستی و ملزومات مورد نیاز آسایشگاه، با فعالیت‌های روزانه اوقات خود را به‌صورت مفید می‌گذرانند.

مدیر توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به خدمات واحد فیزیوتراپی تصریح کرد: بیش از ده هزار جلسه درمانی در واحد فیزیوتراپی برای مددجویان طی 9 ماهه امسال انجام شده که این امر می‌تواند نقش بسزایی در سلامت ساکنان خانواده کهریزک داشته باشد.

وی با اشاره به شرکت فعال مددجویان و صنایع تولیدی آنها در نمایشگاه‌های بین‌المللی همانند کتاب، برج میلاد، دانشگاه تهران، صنایع دستی و گردشگری و بازار بانوان نیکوکار خاطرنشان کرد: همه این توانمندی‌ها در سایه همدلی و اتحاد کارکنان در همراهی با فعالان معلول و سالمند در مجموعه بدست آمده است.

 

اسایشگاهتوان بخشیشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment