فعالیت 11 خانه‌سراهای محله با محوریت طرح آسمان آبی

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در جریان بازدید از محله اقدسیه گفت: به منظور مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی، طی دو سال گذشته 120 هکتار فضای سبز شهری در این منطقه جنوبی احداث شده و مدیریت شهری همچنان توسعه فضای سبز را در دستور کار دارد.

وی مشارکت شهروندان را مهم برشمرد و گفت: پیش از این نیز بابت کاشت درخت به تعداد منازل شهروندان اطلاع‌رسانی شده است و شهروندان علاقمند برای بهره‌گیری از این امکانات رایگان می‌توانند به سراهای محله مراجعه کنند.

شهردار منطقه 20 سراها را پاتوق آموزشی در محلات دانست و افزود: فعالیت‌های آموزشی سراهای محله در قالب 11 خانه فرهنگی تعریف شده است که باید با محوریت مساجد و مشارکت ائمه جماعات در سطح محله به اجرا درآید.

وی به اهمیت طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و بیان داشت: مدیران و شورایاران محله در ترویج این طرح زیست محیطی باید بکوشند و شهروندان را به تفکیک پسماند از مبدا، کاهش تولید زباله و رعایت مبانی ترافیکی ترغیب و تشویق کنند تا انضباط اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان محقق شود.

شهردار منطقه 20 رسیدگی به نیازمندان و اقشار کم برخوردار با حفظ کرامت انسانی را از دیگر اولویت‌های معتمدان محلی برشمرد و بر شکل‌گیری مجمع خیرین در محلات تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، شهردار منطقه 20 به‌همراه معاونان، شهرداران نواحی و دیگر مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 به‌منظور بررسی درخواست‌های شورایاران و مدیران محله هر هفته در یکی از محله‌های 20گانه حاضر می‌شوند که این بار از محله اقدسیه بازدید کردند.

 

شهردارشهرریفعالیت
نظرات (0)
Add Comment