قائم مقام شهردار منطقه 20: معابر اصلی و مبادی ورودی منطقه 20 زیباسازی شد

راگانیوز:قائم مقام شهردار منطقه 20 از زیباسازی معابر اصلی و مبادی ورودی این منطقه خبر داد.

 

 

به گزارش راگا نیوز به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، مدیریت شهری جنوب تهران با اجرای طرح‌هایی همچون نقاشی دیواری، آذین‌بندی، سفره هفت سین، آبنماها، فرش گل، نصب مبلمان شهری و رنگ آمیزی تمامی المان های شهری در معابر اصلی و مبادی ورودی منطقه پذیرای مهمانان نوروزی شد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به موقعیت مذهبی و تاریخی این منطقه گفت: به منظور فراهم کردن محیطی آراسته و مرتبط با حال و هوای نوروز برای مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مدیریت شهری اقدام به اجرای هشت سفره هفت سین، 2 هزار و 500 مترمربع نقاشی دیواری، نصب هفت مورد حجم نوری، 14 آبنما و آذین بندی و نورپردازی در معابر اصلی، پرتردد و مبادی ورودی این منطقه کرده است.

اصغر عطائی به نصب 247 مورد مبلمان شهری در سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای طرح استقبال از نوروز 92 و به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، 16 مجموعه بازی کودکان و بدنسازی در بوستان‌هایی همچون گلشهر، شهید فتاحی، بسیج، شورا، فرهنگیان و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز نصب شده است.

وی ایجاد فرش گل بالغ بر 5 هزار مترمربع و توزیع یک هزار و 225 گلدان به خانواده معظم شهدا را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد و تصریح کرد: تبلیغات محیطی فرهنگی در قالب تبریک سال نو و پیام‌های شهروندی با حجم عملیات یک هزار و 933 مترمربع در قالب 300 لمپوست، 70 پرتابل، 34 بیلبورد و 10 مورد فلکسی پل‌های عابر پیاده در سطح منطقه انجام شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 به بازسازی و ترمیم آبنمای میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حجم 75 مترمربع اشاره کرد و گفت: بازپیرایی بوستان های سطح منطقه از جمله دانش، ایثار، مدرس، جانبازان و ایجاد شبکه روشنایی بوستان شهید مدرس و احداث سرویس بهداشتی پرتابل در سه موقعیت از دیگر اقدامات مدیریت شهری بوده است.

این گزارش حاکی است، شش پایگاه اطلاع رسانی مسافران نوروزی و هفت محل برای اسکان آنان در نظر گرفته شده است که تاکنون با استقبال گسترده ای از مهمانان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) روبرو بوده است و این خدمات همچنان تا پایان تعطیلات استمرار دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment