قدردانی مدیرروابط عمومی معاونت عمرانی استانداری تهران از پیشرفت پورتال شهرداری باقرشهر

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر،مدیر روابط عمومی معاونت عمرانی استانداری تهران با ارسال پیامی از پیشرفت پورتال اطلاع رسانی شهرداری باقرشهر تقدیر و تشکر نمود.

دربخشی از این پیام آمده است : طی بررسی های بعمل آمده پورتال شهرداری باقرشهر نسبت به سال گذشته تغییرات مثبتی داشته است وعلاوه بر به روز بودن مطالب ، عنوان مطالب ومطالب مورد نیاز شهروندان و… اخبار شورای شهر را نیز پوشش داده است که از گزینه های مثبت اطلاع رسانی در پورتال شهرداری ها می باشد. لذا امیدواریم شاهد رشد وشکوفایی بیشتر باشیم. (عباس سمیعی)

شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر این دید موشکافانه و دقیق را تحسین نموده واز حسن توجه جناب آقای سمیعی کمال تشکررادارد.

گفتنی است ؛ با اشاره به بهبود روند پیشرفت سایت نسبت به چند سال اخیر ، پورتال اطلاع‌رسانی شهرداری باقرشهر نسبت به چند سال گذشته بسیار پویا و به‌روزتر عمل کرده است که امروزه شاهد پیشرفت‌های خوبی در روند اطلاع‌رسانی به مخاطبان و شهروندان هستیم و همچنین پورتال اطلاع رسانی شهرداری باقرشهر توانسته است بالاترین جایگاه را میان ۴۱ شهرداری استان تهران را کسب نماید .

باقرشهرروابط عمومیسایتشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment