قمصر می‌تواند الگوی تمام روستاهای استان تهران باشد

به گزارش راگانیوز ، بعدازظهر امروز سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری،‌ هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و حسین الماسی معاون توسعه امور روستایی استانداری تهران از سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران بازدید کردند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بازدید از فضای برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران شرایط هماهنگی و فضاسازی نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

سید‌ابوالفضل رضوی هدف از برپایی نمایشگاه در این روستا را ویژگی‌های شاخص روستای قمصر برشمرد و گفت: قمصر نخستین روستای کشور بوده که دارای دو شبکه آبرسانی روستایی است؛ توسعه‌یافتگی این روستا می‌تواند الگوی ارزنده‌ای برای همه روستاهای کشور باشد.

وی ادامه داد: تجمع روستاییان و عشایر استان تهران در این روستا فرصت خوبی است که می‌تواند دستاوردها و ظرفیت روستاییان را به اطلاع دولت تدبیر و امید برساند، از این رو روستای قمصر به عنوان میزبان سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران انتخاب شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تصریح کرد: معرفی دستاوردهای روستاییان در قالب این نمایشگاه می‌تواند محصولات روستایی و عشایری را به همه اهالی شهر معرفی کند.

انتهای پیام/2462/ز20

http://fna.ir/MLEFSI

دهیاریرییس جمهورشهرریقمصرمعاون
نظرات (0)
Add Comment