كلانتر 131 شهر ري خبر داد: شرور قمه به دست با مشاهده پليس پا به فرار گذاشت

راگا نیوز- سرهنگ حيدري صبح امروز از دستگيري يک شرور در محدوده شهر ري خبر داد و افزود: اين متهم که در ملاء عام اقدام به عربده کشي مي کرد با ديدن ماموران پليس پا به فرار گذاشت اما موفق نشده و بازداشت شد.

سرهنگ عليرضا حيدري رييس کلانتري 131 شهرري صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به خبر دستگيري يکي از اراذل و اوباش محدوده شهر ري به تشريح جزييات پرونده اين متهم و اتهامات وي پرداخت.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: شب گذشته شنبه پنجم مرداد ماه سال جاري بر اساس گزارش هاي مردمي مبني بر عربده کشي و ايجاد مزاحمت از سوي يکي از اراذل و اوباش محدوده مذکور، تيمي از ماموران اين کلانتري براي بررسي موضوع وارد عمل شده و به محل اعزام شدند.

وي افزود: زماني که ماموران به محل رسيدند متوجه شدند که اين شرور با در دست داشتن قمه اقدام به عربده کشي در ميدان “‌نمازي ” کرده و در حالي که حالت طبيعي ندارد مانع تردد خودروها و تهديد شهروندان کرده است.

كلانتر 131 ادامه داد: بلافاصله ماموران اطلاعات و پيشگيري اين يگان متهم مذکور را که با ديدن پليس ترسيده و سعي داشت فرار کند، دستگير کرده و براي تحقيقات به کلانتري منتقل کردند.

وي عنوان كرد: اين متهم که “كامران ” نام داشت در کلانتري تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن به جرم خود اعتراف و اظهار پشيماني کرد ولي با توجه به شکايت هاي شهروندان و همچنين انجام آزمايش هاي تست الکل و اعتياد مشخص شد وي هم به مواد مخدر و هم مشروبات الکلي اعتياد دارد که بر اين اساس به پايگاه نهم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ حيدري در پايان تصريح كرد: در بازرسي بدني از متهم يك قبضه قمه ، يک بسته نايلوني حاوي قرص هاي روانگردان کشف شد که ضميمه پرونده وي شده و به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شد.

نظرات (0)
Add Comment