لازم الاجرا بودن دستورالعمل روان سازي ترافيك و ارتقاء سلامت و امنيت در رفت و آمد دانش آموزان

طالبي معاون امور فني و عمراني فرمانداري ری : مصوبه هيات محترم دولت و دستورالعمل ابلاغي از سوي وزارت كشور در خصوص روان سازي ترافيك و ارتقاء سلامت و امنيت در رفت و آمد دانش آموزان لازم الاجراست و در سال تحصيلي جديد كليه مدیران مدارس سطح شهرستان ري و خانواده های دانش آموزان موظف به اجرا و رعايت اين دستورالعمل هستند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان ري معاون امور عمراني و فني در جلسه شوراي هماهنگي امور حمل و نقل ترافيك و سوخت شهرستان گفت: امنيت، آسايش و رفاه حال دانش آموزان اولويت هاي اصلي خانواده هاي دانش آموزان است و در اين رستا ان شاءا… در سال تحصيلي جديد با اجراي مصوبه هيأت دولت و دستورالعمل ابلاغي وزارت كشور اين امر محقق خواهد شد.

وي افزود: در اجراي اين دستورالعمل كليه دستگاه ها و سازمانهاي ذيربط موظف هستند با حضور جدي در اجراي اين آئين نامه همكاري داشته باشند.

شایان ذکر است در بازديد ميداني از معابر و گذرگاه هاي سطح شهرستان، ايجاد جان پناه ، برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه رانندگان سرويس هاي مدارس، خط كشي معابر و نصب تابلوهاي راهنما، پيش بيني وسائل حمل و نقل عمومي در ساعات تعطيلي مدارس از جمله مواردي بود كه در جلسه مذكور به تصويب رسيد.

آمدآموزانارتقاءالاجراامنيتبودنترافيكدانشدردستورالعملرفتروانسازيسلامتشهرریلازمو
نظرات (0)
Add Comment