لاله افتخاری: ساخت هتل و بیمارستان از ضرورت‌های ری است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت هتل و بیمارستان یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌ها در شهرری است.در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر تهران با مسائل و مشکلات منطقه 20، «لاله افتخاری» با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) با نمازگزاران این مسجد دیدار کرد.

وی در این مراسم به همراه شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولان منطقه با نمازگزاران و خانواده معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد و پای صحبت‌های آنها نشست و از نزدیک در جریان مطالبات و مشکلات آنها قرار گرفت.

لاله افتخاری، نام قبله تهران را برازنده ری دانست و گفت: ویژگی‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، تاریخی و … باعث شده تا ظرفیت‌های بالقوه‌ای در این منطقه ایجاد شود و آن را به نقطه عطف پایتخت تبدیل کند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر اظهار داشت: هرچند ما نمایندگان، دغدغه‌های کلانی در حوزه اختیارات خود داریم اما رسیدگی به مشکلات خرد اهالی محلات نیز یکی از رسالت‌های ما محسوب می‌شود و چه بسا رفع این مشکلات در ظاهر ساده و پیش پا افتاده بتواند چرخه بزرگی از آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش دهد.

وی همچنین ساخت هتل و بیمارستان را یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های ری برشمرد.

منصور کتانباف شهردار منطقه 20 ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در ری گفت: امیدواریم سایر نمایندگان تهران که بخشی از رای اعتماد آنها برای ورود به مجلس از سوی اهالی این منطقه رقم خورده است نیز مهمان اهالی خونگرم شهرستان ری باشند و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های شهروندان این منطقه آشنا شوند.

وی در پاسخ به سئوالات و مطالبات شهروندان در خصوص کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در منطقه 20، از اقدامات شهرداری در خصوص توسعه سرانه فضاهای درمانی در پهنه جنوب تهران خبر داد و گفت: باتوجه به رایزنی‌های انجام شده علاوه بر اهدای زمین مناسب، پروانه ساخت کاملا رایگان برای تاسیس بیمارستان در این منطقه صادر شده است. این بیمارستان عمومی است و علاوه بر تخصصی بودن در رشته‌های مختلف در زمینه درمان بیماری‌های سرطان نیز گرایش ویژه دارد.

دراین مراسم روسای برخی از ادارات شهرستان ری نیز حضور داشتند و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان و نمازگزاران به اطلاع آنها رسید و ضمن پاسخگویی به شهروندان، رسیدگی به درخواست‌‌های آنها در دستورکارشان قرار گرفت و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک پروسه رفع مشکلات از سوی نماینده مجلس بازبینی و پیگیری شود.

[highlight background=”#b4b0a4″]همچنین مقرر شد تا شرایط حضور نماینده مجلس شورای اسلامی به‌ طور مستمر در مساجد و مراکز عمومی این منطقه فراهم شود تا اهالی منطقه بدون واسطه بتوانند خواسته‌های خود را به گوش نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی برسانند.[/highlight]

شهرری
نظرات (0)
Add Comment