لغزندگی جاده و بی احتیاطی راننده در جنوب تهران منجر به حادثه شد

یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلیل لغزندگی جاده و بی احتیاطی راننده به تابلو کلینیک گل و گیاه فضای سبز شهرداری منطقه 20 برخورد کرد.

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، یک دستگاه خودرو سواری پراید صبح امروز یکشنبه در بلوار شهید دستواره مقابل کلینیک گل و گیاه فضای سبز منطقه 20 از مسیر خود منحرف و پس از عبور از جدول خیابان با تابلو اداره ساماندهی این منطقه برخورد کرد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

کارشناس راهنمایی و رانندگی حاضر در صحنه در گفت و گو با ایرنا، لغزندگی جاده، سرعت بالای خودرو پراید، تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل این وسیله نقلیه از سوی راننده را علت این حادثه عنوان کرد.

سروان’عبدالله قربانی’ با بیان اینکه، جاده های خیس و مرطوب یکی از عوامل مهم حوادث ناگوار رانندگی به شمار می روند، گفت: رانندگان وسائل نقلیه ضمن رانندگی آرام و با احتیاط در اینگونه جاده ها به خصوص سر پیچ ها، از گردش، انحراف از مسیر و ترمز ناگهانی خودداری کنند.

وی با اشاره به بارش باران و لغزندگی سطح تمامی خیابان های شهر تهران، به کلیه رانندگان وسائل نقلیه به خصوص موتورسواران توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

احتیاطیبهبیتهرانجادهجنوبحادثهدررانندهشدشهرریلغزندگیمنجرو
نظرات (0)
Add Comment