مادر از اسارت فرزند معتاد خود نجات یافت

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز با اعلام خبر از سوی فرماندهی آتش‌نشانی تهران به آتش‌نشانی کهریزک، نیروهای ایستگاه شماره یک از محبوس شدن یکی از شهروندان شهر در منزل خود با خبر و بلافاصله برای نجات فرد مذکور به محل حادثه اعزام شدند.

نیروهای آتش‌نشانی پس از دریافت پیام به محل حادثه واقع در محله تبایین اعزام شدند و مشاهده کردند که یکی از شهروندان این محله از سوی پسر 23 ساله خود که دچار اعتیاد شدید به مواد مخدر بوده است در منزل خود حبس شده است.

سرپرست آتش‌نشانی کهریزک در تکمیل این خبر به خبرنگار فارس گفت: با توجه به خاص بودن حادثه، موضوع به مأموران کلانتری کهریزک اطلاع‌رسانی و از آن‌ها برای حضور در محل دعوت شد و سپس با حضور عوامل کلانتری و با کمک و همکاری اهالی محله زنی که در خانه محبوس شده بود نجات یافت.

وحید فروغی اظهار داشت: نجات افراد محبوس شده در منزل یا محل کار یکی از وظایف آتش‌نشانی محسوب می‌شود اما با توجه به پیشگیری از وقوع جرم و سوءاستفاده افراد سودجو از این موقعیت این‌گونه مأموریت‌ها با حضور مأموران نیروی انتظامی محل صورت می‌گیرد تا هویت افراد شناسایی و از بروز مشکلات جلوگیری به‌عمل آید.

اسارتشهرریمادرمعتادکهریزک
نظرات (0)
Add Comment