مادر شهید ضیغمی: مژدگانی خبر آمدن پسرم ، جان من است

مادر شهید ضیغمی با حضور در دفتر شهردار باقرشهر از اقدام این شهرداری در خصوص نامگذاری بوستان محله ای به نام فرزند شهیدش قدردانی کرد. وی با وجود کهولت سن و بیماری ، با حضور در دفتر شهردار خواستار دیدار وی و تقدیر از این اقدام پسندیده شد و فعالیتهای شهردار باقرشهر و توجه وی به خانواده شهدا را یکی از امتیازات شغلی سعید استادفرج دانست. این مادر شهید در گفت گو با شهردار باقرشهر گفت: هنوز هم منتظرم کسی از در بیاید و بگوید پسرت پیدا شده است . هرکس این خبر را بدهد مژدگانی اش جان ناقابلم خواهد بود . نمی توانم دلسرد شوم . همیشه چشم انتظار پسرم هستم و دلم نمی آید که فکر کنم او مرده است. تنها چیزی که تسلی خاطرم می دهد این است که با خودم میگویم اگر هم مرده باشد به شیوه علی اکبر امام حسین ع مرده است و من رامفتخر به نام مادر شهید کرده است. وقتی عکس بزرگ پسرم را در بوستان محله ام دیدم و فهمیدم که نام این بوستان به نام پسر من است ، با همسرم دعایتان کردیم. خصوص اینکه محبت داشتید و گفتید پارک پسرم را خودم افتتاح کنم . من هر روز به پارک پسرم می روم و با عکسش از دلتنگی هایم می گویم و آرزوهایی که برای دامادیش دارم را برایش می شمارم . این پارک شده است حیاط خلوت من و پسرم . شما قلب من را خوشحال کردید ، خداوند قلب شما را پر از خوشی کند.

مادر این شهید معزز ،ساعتی در خصوص اخلاق خوب پسرش با شهردار باقرشهر حرف زد و گریه کرد و جای خالی او را با رثایی به زبان آذری، واگویه کرد.

سعید استادفرج در حاشیه این دیدار گفت: بعداز نامگذاری بوستان محله ای، به نام شهید بزرگوار ضیغمی و نصب تصویر بزرگ این شهید از مادر این شهید خواستیم با دستان خودش این بوستان را در دهه فجر افتتاح کند. انصافا برنامه بسیار خوبی هم بود و تمام خستگی من و همکارانم در شورای اسلامی و شهرداری، با دعاهایی صمیمی این مادر عزیز که همراه با سیل اشکش بیان می کرد رفع شد. تصاویر حضور این مادر گرامی را بصورت قاب تهیه کردیم تا همراه البوم تصویری این افتتاحیه ، مهمان منزلشان شویم و تقدیمشان کنیم که این مادر عزیز منت گذاشتند و پیش دستی کردند. حرمت مادران و پدران شهدا برای من و همکارانم همچون حرمت پدر و مادر خودمان است و انشالله محبت این خانواده های گرامی، باقیات الصالحات ما باشد.

در این مراسم با اهدای هدیه و قاب تصاویر مراسم افتتاحیه بوستان محله ای شهید ضیغمی از این مادر شهید تجلیل شد.

آمدناستبوستانجانخبرشهرداری باقرشهرشهرریشهیدضیغمیمادرمادر شهیدمنمژدگانیپسرم
نظرات (0)
Add Comment