ماه مبارک رمضان و بسته های حمایتی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ به برکت ماه مبارک رمضان و مساعدتهای مستمر نیکوکاران، بسته های حمایتی خانواده های  تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک، تحویل منازلشان شد.

دکترحمیده پور فهیم مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه در این زمینه اظهار داشت:

همانند چند سال گذشته وبا حمایت بانیان خیر، درماه مبارک رمضان امسال نیز موفق شدیم سبد کالای مورد نیاز این ماه را تحویل خانواده های مددجویانمان نمائیم.

وی افزود:

300 مددجوی ماهم اکنون درکنار خانواده هایشان، روزگار خود را سپری می کنند که مشمول دریافت این سبد حمایتی شدند تا با بهره مندی از این سبد، بخشی از نیازهای روزمره خود و خانواده شان تأمین شود.

پورفهیم یادآور شد:

14 قلم انواع مواد غذایی، خواروبار و ملزومات مورد نیاز عزیزانمان دراین سبد گنجانده شد تا مساعدتی باشد از جانب نیکوکاران این مجموعه به همه خانواده بزرگ تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک.

پورفهیم همچنین تصریح کرد:

عزیزان نیکوکار زیادی در تهیه وتأمین این سبدهای حمایتی، یارو یاور کهریزک بودند، عزیزانی چون آقایان براتی، لواسانی وقندی، بانو شکوری، همچنین موسسه خیریه نیکان ماموت و دیگر دوستان نیک اندیش آنها، کمک کردند تا این مهم به سرانجام برسد.

دکتر پورفهیم از همه نیک اندیشان دعوت نمود تاهریک باهر توان و بضاعتی که دارند، در زندگی بخشی به خانواده بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک،یارو یاور این مجموعه باشند.

گفتنی است 300 نفر معلول ضایعه نخاعی که هم اکنون در منازلشان زندگی می کنند، در قالب تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک، انواع خدمات اجتماعی و توانبخشی،پزشکی و حمایتی را دریافت می دارند.

شهرریماه رمضانکهریزک
نظرات (0)
Add Comment