محجوب:مجلس جزئیات کار در بحث اقتصاد مقاومتی را تبیین کند

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید ابتدا جزئیات کار در بحث اقتصاد مقاومتی را تبیین و خطوط قانون گذاری و نظارتی آنها را مشخص کند.

ˈعلیرضا محجوبˈاظهارداشت: رهبر معظم انقلاب درباره تولید ملی و اهمیت مصرف تولیدات داخلی تاکید دارند و همچنین به کارگیری کارگران ایرانی در کارهای کشور را به مسوولان اجرایی تذکر داده اند.

وی افزود: مجلس باید مراقب باشد که دستگاه ها به سمت تجاری سازی نروند اگر چه تجارت هم بخشی از اقتصاد بوده و ممکن است به اقتصاد کشور کمک کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: ما در گذشته وابستگی زیادی به واردات داشتیم و به تولید داخلی اهمیت نمی دادیم که رهبری ما را از این کار بر حزر داشتند و توصیه به رونق تولید داخلی کردند.

محجوب تصریح کرد: ما باید کارهایی که کشور را به سمت رسیدن به اقتصاد مقاومتی رهنمون و از وابستگی به اقتصاد خارجی بی نیاز می کند را شناسایی تا کشور اسلامی را به استقلال اقتصادی برسایم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به بخش کشاورزی و کار کارشناسی در این حوزه از دیگر راهکار های توسعه و رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

به گفته وی، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید ضمن دوری از برنامه های شعاری دست به اقدامات عملی بزنیم زیرا کشور نیازمند کارهای عملیاتی در بحث اقتصاد است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment