محجوب: مشکلات راه و آب در قلعه نو شهرری حاصل بی توجهی و بی نظمی است

علیرضا محجوب روز چهارشنبه در بازدید از روستاهای قلعه نو از توابع شهرستان ری اظهارداشت: ساکنان سختکوش بخش قلعه نو با توجه به نزدیکی به پایتخت نبایستی با مشکلی پیش پا افتاده ای مانند پل عابر پیاده یا زیرگذر، آب و راه مجبور به مهاجرت شوند.

وی افزود: با توجه به برخی از بی نظمی ها در کارهای اجرایی موجب بروز مشکلاتی برای مردم این منطقه شده است.

وی با اشاره به دیدار با کشاورزان و مردم روستاهای بخش قلعه نو تاکید کرد: مردم در این دیدار تنها در دو بخش راه و آب مشکلاتی را مطرح و خواستار پیگیری از سوی مسوولان و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی را داشتند.

محجوب با بیان این که برخی از صاحبان کارگاه های تولیدی و برخی از کشاورزان بنا به دلایلی همچون نداشتن راه مناسب و آب اقدام به مهاجرت به تهران کردند، گفت: مهاجرت کشاورزان در کنار تعطیلی و یا فروش کارگاههای تولیدی منجر به هجرت مردم از روستاها به شهرها شده و این امر خسارت زیان باری را به پیکره اقتصادی خواهد زد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: راه های روستایی این بخش از داشتن حداقل های علائم هشداردهنده محروم بوده و این امر موجب شده درطول دو سال بیش از20 کشته و زخمی مردم این منطقه بدهند.

محجوب در خصوص مشکلات آب روستاها در بخش قلعه نو فرسودگی و بی نظمی در سیستم آب و فاضلاب منطقه را موجب بروز مشکلاتی برای مردم عنوان کرد و گفت: 40 درصد از آب موجود در لوله ها به دلیل فرسودگی ضمن هدر رفت توجه جدی به بهداشت آب داشته باشند تا ضمن رعایت تاکیدات دولت تدبیر و امید در زمینه سلامت بهداشت مردم نظارت بیشتری اعمال کنند زیرا ما موظفیم در قبال مسوولیتی که داریم پاسخگو باشیم و انجام وظیفه کنیم.

به گفته وی ، تمام مشکلات بخش قلعه نیازمند همدلی، همکاری و تعامل بین دستگاههای اجرایی و مشارکت خود مردم است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری با جمعیتی بالغ بر40 هزار نفر در 20 کیلومتری جنوب شهرستان ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

آباستبیتوجهیحاصلدرراهشهرریقلعهمحجوبمشکلاتنظمینوو
نظرات (0)
Add Comment