محصولات کارآفرینان در مترو شهرری عرضه می‌شود

 به گزارش راگانیوز، برومند نامداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال‌زایی و کارآفرینی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اظهار داشت: نمایشگاه کارآفرینی و صنایع دستی شهرری به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با توانمندی کارآفرینان و عرضه محصولات آن‌ها در مترو شهرری دایر شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ساعت 8 تا 22، تا دهم آبان برپاست، افزود: برپایی نمایشگاه در نقاط پرتردد منطقه و معرفی کارآفرینان به نمایشگاه‌های متمرکز شهر تهران، از اقداماتی است که برای حمایت از کارآفرینان از سوی اداره کارآفرینی مدیریت شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 21 خانه کارآفرینی در منطقه 20 فعال شده است، گفت: با راه‌اندازی خانه‌های کارآفرینی منطقه 20، بیش از یک هزار نفر از شهروندان این منطقه جنوبی مشغول فعالیت در عرصه‌های هنری و تولیدی شده‌اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 به مشارکت مدیران محله اشاره کرد و یادآور شد: اجرای دوره‌های آموزشی با موضوع‌های پرورش زنبور عسل، عسل شناسی، پرورش گیاهان دارویی، بسته‌بندی مواد غذایی، پرورش بلدرچین و … از دیگر اقداماتی است که در سراهای محله اجرا می‌شود تا زمینه آشنایی شهروندان با طرح‌های کارآفرینی فراهم شود.

 

درشهرریعرضهمترومحصولاتمیشودکارآفرینان
نظرات (0)
Add Comment