محفل انس با قرآن در امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار می‌شود

همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) محفل انس با قرآن با حضور متولی عبدالعال قاری برجسته کشور مصر در امامزاده ابوالحسن (ع) برگزار می‌شود.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری  با اعلام این خبر گفت: محفل انس با قرآن با حضور متولی عبدالعال و قاریان بین‌المللی میهن اسلامی و جمع کثیری از عاشقان قرآن و عترت در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار می‌شود.

سعید کریمی گفت: این محفل معنوی از ساعت 18:30 دقیقه با حضور پرشور مردم غیور، مومن و متدین ایران اسلامی آغاز و پس از برگزاری برنامه‌های کیفی فرهنگی همزمان با گلبانگ الله اکبر زائران و مجاوران آستان امامزاده ابوالحسن(ع) نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه می‌کنند.

وی افزود: مردم مومن و ولایی پس از اقامه نماز جماعت بر سر سفره امامزاده ابوالحسن(ع) میهمان هستند.

مدیر آستان مقدس ابوالحسن(ع) شهرری همچنین از محیا بودن سفره افطاری در این آستان مقدس در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با عنایت خداوند متعال، برکت امامراده ابوالحسن(ع) و همت آستان و خیران برومند سفره افطاری در طول ماه مبارک رمضان مهیا است و زائران و مجاوران امامزاده ابوالحسن (ع) هنگان وقت افطار بر سر سفره حضرت میهمان می‌شوند.

اجرای تعزیه‌خوانی در امامزاده ابوالحسن(ع)

کریمی همچنین از اجرای برنامه تعزیه‌خوانی در آستان مقدس امامزاه ابوالحسن(ع) خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت امام علی علیه‌السلام مراسم آیینی تعزیه‌خوانی با حضورعاشقان آل‌الله به همت خادمان و هیئت محبان الزهرا سلام‌الله در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار می‌شود.

مدیر آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزاری برنامه ترتیل‌خوانی، محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی، پاسخگویی کارشناسان دینی و مذهبی به روزه‌داران و… را از جمله برنامه‌های این آستان در طول ماه مبارک رمضان برشمرد.

ابوالحسنعامامزادهانسبابرگزاردرشهرریقرآنمحفلمیشود
نظرات (0)
Add Comment