محمد فاتحی رئیس انجمن کشتی دانشگاه پیام نور شد

به گزارش راگانیوز ، محمد فاتحی دوبنده پوش سابق تیم ملی کشتی کشورمان طی حکمی از سوی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، به عنوان رئیس انجمن کشتی این دانشگاه منصوب شد.

با تصمیم اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، جوان خوش آتیه، تحصیلکرده و شناخته شده کشتی باقرشهر یعنی محمد فاتحی به عنوان رئیس انجمن کشتی دانشگاه پیام نور واحد شهرری منصوب و حکم مسئولیت خود را از دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور دریافت نمود.

محمد فاتحی مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج(ع) باقرشهر از جمله جوانان مطرح و نام‌آشنای کشتی استان تهران و شهرستان ری است که در سال های نه چندان دور در چندین مسابقه بین المللی دوبنده تیم ملی کشتی کشورمان را نیز به تن داشت.

وی به سبب دانش، انگیزه و تجربه خوبی که در پرافتخار ترین ورزش کشورمان یعنی کشتی داشته و همچنین با توجه به تجاربی که در سال‌های اخیر به دلیل حضور پیوسته خود در تشک های کشتی شهر کسب کرده، از سوی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور به عنوان رئیس انجمن کشتی این دانشگاه منصوب شد تا کِشتی شکسته شده و کم فروغ دانشگاه پیام نور را با تجارب و توانایی های بالای خود به ساحل خوشبختی و موفقیت برساند.

ورزش کشتی باقرشهر که طی سال های اخیر قهرمانان مختلفی مانند آئینی، گودرزی، فاتحی و چندین قهرمان دیگر را پرورش داده، بی شک با کسب چنین کرسی های ملی و استانی توسط افراد متخصص و بومی، می تواند در سال های آتی نیز حرف های زیادی در سطح ملی و حتی بین المللی داشته باشد.

امید است با نصب العین قرار دادن تقوا ، تلاش و پشتکار و با استفاده از نیروهای کار آمد جوان و متعهدی همچون محمد فاتحی ها و همچنین بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، در جهت رشد و گسترش ورزش در میان دانشجویان گام های مثبتی برداشته شود.

گفتنی است محمد فاتحی کارشناس تربیت بدنی و مدیریت ورزش، قهرمان امیدهای کشور، قهرمان دانشجویان کشور ، قهرمان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و در حال حاضر نیز مسئولیت تربیت بدنی حوزه بسیج باقرشهر را نیز به عهده دارد.

باقرشهرشهرریپیام نورکشتی
نظرات (0)
Add Comment