مددجویان کهریزک میهمان امام رضا(ع) شدند

به گزارش راگانیوز، این بانوان معلول در سفری معنوی و خاطره انگیز 5 روز را میهمان آستان مقدس امام خوبان، امام رضا(ع) بوده و از فیوضات این سفر زیارتی بهره مند گردیدند .
مسئول هماهنگی این گروه گفت: امام رضا (ع) به ما یاری داد تا موجبات سفر عزیزانمان را به این سفر مهیا نمائیم.
بتول میرخانی افزود: این اولین گروهی بود که توفیق زیارت یافتند و انشاالله در فرصت بعدی، جمع بزرگ دیگری را همراهی خواهیم کرد تا آنان نیز به زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) نایل شوند.
موسسه خیریه کهریزک اواخر سال 51، به همت زنده یاد دکتر محمد رضا حکیم زاده رئیس وقت بیمارستان فیروزآبادی(شهرری) در دو اتاق محقر در روستای کهریزک پایه گذاری شد و پس از آن با 28 هزار متر مربع زمین اهدایی مرحوم حاج حسن محمدی بنای مرکز فعلی آن گذاشته شد.
امروز این محل با وسعت حدود 420 هزار متر مربع زمین و احداث آسایشگاه های ویژه مردان و زنان معلول و سالمند، با امکاناتی همچون کارگاه ها، واحد فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام.اس، سالن ورزشی، فضای سبز مطلوب و آب نما در خدمت مددجویان است.
نگهداری، درمان و توانبخشی معلولان ،سالمندان و بیماران مبتلا به ام.اس بی بضاعت و تلاش برای پیشگیری از پیشرفت ضایعه ها و تسکین درد آنها در محیطی امن، راه اندازی و تجهیز کلینیک، درمانگاه و بیمارستان به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران نیازمند و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث از جمله اهداف ایجاد این موسسه خیریه است.
بخشی از هزینه های این موسسه خیریه از طریق کمک های نقدی و غیرنقدی افراد نیکوکار، درآمد حاصل از واگذاری املاک و اشیاء قیمتی توسط افراد نیکوکار، پرداخت مبالغی جزئی از طرف خانواده های مددجویان و درآمد حاصل از فروش تولیدات کارگاه های توانبخشی آسایشگاه که توسط مددجویان تولید می شود، تامین می شود.

امامرضاعشدندشهرریمددجویانمیهمانکهریزک
نظرات (0)
Add Comment