مدیربیمارستان شهدای هفتم تیر: بیمارستان هفتم تیر شهرری نیازمند توسعه فضاهای فیزیکی است

 مدیر بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری گفت: با توجه به فرسودگی این مرکز درمانی و افزایش تعداد مراجعه کنندگان و مصدومان نیازمند توسعه فضای های فیزیکی و درمانی بیمارستان هستیم.

دکترˈمهرداد دیانتی با اشاره به بازدید روز گذشته دو نفراز نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه معاون استاندار از این واحد درمانی اظهار داشت: شمار بالای مراجعه کنندگان و مصدومین به این مرکز درمانی و کمبود فضای درمانی مشکلاتی را برای ارایه خدمات به بیماران برای کادر پزشکی و پشتیبانی فراهم کرده است.

وی با اشاره به بافت فرسوده فضای فیزیکی این واحد درمانی، ساخت بیمارستان جایگزین را کاملان ضروری دانست و افزود: با توجه به وجود فضای کافی و مناسب و حمایت همه مسوولان می توانیم در کنار ساختمان حاضر در صورت تصویب احداث بخش های دیگر با حداقل تداخل با ارایه خدمات درمانی، این مهم امکان پذیر است.

پیشتر ایرنا از برنامه بازدید مجمع نمایتدگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از مناطق مختلف شهرستان ری خبر داده بود همچنین ˈسید مهدی هاشمیˈ و ˈلاله افتخاریˈ به همراه ˈهدایت الله جمالی پورˈ معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز 16 تیر ماه به صورت سرزده از این بیمارستان بازدید کردند.

در این دیدار نمایندگان مجلس، از بخش اورژانس و پد بالگرد بیمارستان شهدای هفتم تیر که روزانه پذیرای بیماران ترومایی (تصادفات) است، بازدید کردند و مدیر بیمارستان گزارشی از اهداف این مرکز و مسایل و مشکلات آن ارایه کرد.

سید مهدی هاشمی در خصوص نوع خدمات به بیماران مراجعه کننده و اجرای قانون تحول نظام سلامت سوالاتی را مطرح و مسوولین بیمارستان پاسخ های لازم را ارایه کردند.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری نیز به بیان مختصری در خصوص نحوه خدمات رسانی به بیماران و همکاری تنگاتنگ فرمانداری با دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران (شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی) که در جنوب تهران واقع شده اند، پرداخت.

ˈلاله افتخایˈ نیز از زحمات پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی تقدیر و ابراز امیدواری کرد: که با همکاری سایر نمایندگان مجلس بتوان هرچه سریعترنیازهای این مرکز درمانی را که روزانه پذیرای بیش از 150 بیمار اورژانسی است، برطرف شود.

این بیمارستان در سال 1346با ظرفیت 152 تخت ثابت، تاسیس و هم اکنون 205 تخت مشغول فعالیت است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment