مدیرعامل آبفای جنوب غربی تهران: تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک آماده بهره‌برداری است

راگا نیوز: مدیرعامل آبفای جنوب غربی تهران گفت: با اتمام عملیات اجرایی و سازه‌ای، تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک آماده بهره‌برداری است.

 
به گزارش خبرگزاری فارس به‌نقل از روابط عمومی آبفای استان تهران، موسی پرویزی افزود: هم‌زمان با اجرای چند طرح بزرگ آب‌رسانی و ساخت و تجهیز مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ به‌ویژه در طرح‌های مسکونی مسکن مهر در شهرهای اسلام‌شهر، حسن‌آباد، رباط کریم و شهر جدید پرند که شامل ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک و خطوط انتقال و مخازن است، عملیات احداث چهار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، کهریزک و پرند نیز در حال اجراست.

مدیرعامل آبفای جنوب غربی تهران با اشاره به اینکه تمامی زمین‌های تصفیه‌خانه‌های مورد اشاره تملک و محصور شده‌ است، بیان کرد: هر کدام از این پروژه‌ها با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است و از آن جمله تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک رو به اتمام است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در اسفندماه سال 88 در زمینی به مساحت شش هکتار و با اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی شرکت آغاز شد.

پرویزی با تاکید بر اهمیت نقش تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در جلوگیری از آلایندگی محیط زیست اظهار امیدواری کرد: با تامین به‌موقع اعتبارات، دیگر پروژه‌های تصفیه‌خانه‌های در دست اقدام و انجام به مرحله اتمام و بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک تا پایان شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment