مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران : نقش و حضور مؤثر رسانه‌های مجازی در جامعه قابل‌انکار نیست.

به گزارش راگانیوز سومین مجمع  شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ری با حضور  مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران ،فرماندار ویژه شهرستان ری ،امام‌جمعه باقرشهر،شهردار باقرشهر ،بخشدار کهریزک ،مسئولین ادارات و روابط عمومی‌های شهرستان ری در مجموعه فرهنگی عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد .

در این همایش مهدوی شاهرودی با تبریک ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار داشت :جامعه امام زمانی (عج) جامعه‌ای آرمانی و آراسته به فضائل اخلاقی است . بنابراین مۆمنی که منتظر آمدن مولایش باشد، هرقدر که انتظارش شدیدتر باشد تلاشش در آمادگی برای آن به‌وسیله پرهیز از گناه و کوشش درراه تهذیب نفس و پاکیزه کردن درون از صفات نکوهیده و به دست آوردن خوی های پسندیده بیشتر می‌گردد.

وی گفت: انتظار واقعی در انزوا و یا انفعال نیست بلکه آمادگی برای زیارت حضرت و تشکیل حکومت عدل جهانی که پیامبران الهی نیز بشارت داده بودند به‌عنوان یک عبادت محسوب شده و هرچقدر جامعه آماده و منتظر در جهت دوستی و زیبایی و ایثارگری و فداکاری گام بردارد ، یک جامعه امام زمانی (عج) شکل خواهد گرفت و آرامش و امنیت با خود به همراه می‌آورد.

مهدوی شاهرودی افزود: در این راستا دو گروه آموزش‌وپرورش و جامعه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها به نحو شایسته در به وجود آمدن جامعه آرمانی نقش مؤثری خواهند داشت چراکه این دو نهاد با داشتن مخاطبان بسیار بهترین راهکار را برای تشنگان ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) می‌توانند ارائه کنند.

وی گفت: امروز رسانه‌های بسیار در دنیا فعالیت می‌کنند و به‌مانند سابق نیست که رسانه تنها به دید یک کالا نگاه شود ، ازاین‌رو امروز رسانه به ابزاری کاربردی برای نهادهای دولتی و غیردولتی درآمده و با توجه به ضروریات به وجود آمده دیگر نمی‌توان این بخش را سطحی نگریست و آن را حذف کرد بلکه باید فضای موجود را به نفع جامعه مدیریت و از آن بهره جست.

وی با اشاره به عدم وجود رسانه‌های مجازی درگذشته افزود: امروز رسانه‌های مجازی در جامعه دو رویکرد تهدید و فرصت را مهیا می‌کنند. البته بعضی از این رسانه‌ها، آسیب‌هایی برای ما به وجود آورده است ولی واقعیت نقش و حضور مؤثر رسانه‌های مجازی در جامعه قابل‌انکار نیست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اظهار داشت: حوزه روابط عمومی و ارتباطات می‌تواند در این مسیر اثربخش باشد و با توجه به ظرفیت‌های بالای موجود بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در استان تهران و به‌ویژه شهرستان ری باوجود حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و آثار تاریخی فراوان این منطقه ، باید از وجود رسانه های هوشمند بطور جدی برای اطلاع رسانی بهره کافی برد.

مهدوی شاهرودی گفت: هنر و مهارت روابط عمومی ها به عنوان رکن سوم و یک وظیفه اصلی ، می طلبد که با ترکیب علم و دانش یک تحول عظیم در این حوزه بوجود آورند و از طرفی رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی هاست که موجبات تغییر نگرش در جامعه آرمانی همراه با ارزش آفرینی و اخلاق مداری را فرهنگ سازی کنند.

وی افزود: مدیریت هیجانات اجتماعی به عنوان حساسترین و ظریف ترین وظیفه و از طرفی ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مدیریت دستگاهها از دیگر رسالت های مهم و در واقع اصلی روابط عمومی هاست و این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که برای دستگاههای خود احترام قایل باشیم.

استانداریتهرانجامعهحضوردررسانههایروابطشهرریعمومیقابلانکارمؤثرمجازیمدیرکلنقشنیستو
نظرات (0)
Add Comment