مدیر روابط عمومی فرمانداری ری:روابط عمومی ها کیفیت اطلاع رسانی خود را ارتقا دهند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، امین بابایی روز یکشنبه در نشست مجمع روابط عمومی های شهرستان ری از برگزاری کلاس های آموزشی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با بکارگیری اساتید مبرز روزنامه نگاری و روابط عمومی مهارت های حرفه ای کارکنان روابط عمومی ادارات را افزایش دهیم .
وی خواستار استقبال کارکنان روابط عمومی ادارات شهرستان ری از این کلاس ها شد و افزود: انتظار از کارکنان روابط عمومی این است که حداقل استاندارد های لازم در تهیه و تنظیم خبر را رعایت کنند .
با بیان اینکه تلقی از روابط عمومی نباید ساده انگارانه باشد افزود: مدیران و کارکنان روابط عمومی ادارات یاور مردم و معین مسوولان و کارکنان ادارات متبوع خود هستند .
وی گفت: مدیران روابط عمومی ادارات تلاش کنند تا اهمیت کار روابط عمومی را برای مدیران سازمان خود کاملا روشن کرده و آنان را به این مهم واقف کنند .
بابایی همچنین با بیان اینکه کارکنان روابط عمومی ها باید بر روی کار خود تمرکز کامل داشته باشند افزود: برخی از کارکنان روابط عمومی ادارات مشاغل دیگری نیز دارند که تمزکز و انرژی خود را بر روی آن قرار داده اند در حالیکه نباید اینگونه باشد .
وی در این نشست با اشاره به هفته دولت خواستار تلاش ویژه روابط عمومی ها برای انعکاس تلاش های دولت برای خدمت به مردم و رشد و تعالی کشور شد .
بابایی گفت: نمایشگاه مجازی خدمات دولت تدبیر و امید در شهرری همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود و روابط عمومی ها برای فعالیت در این نمایشگاه آمادگی کامل داشته باشند.

ارتقااطلاعخوددهندرارسانیروابطریروابطشهرریعمومیفرمانداریمدیرهاکیفیت
نظرات (0)
Add Comment