مدیر عامل آبفای منطقه 6- شهر ری به عنوان مدیر برتر اجرایی معرفی شد

با حضوراستاندار تهران در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان ری، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6-شهر ری به عنوان مدیر برتر اجرایی  تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای منطقه 6 تهران  ، در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور استاندار تهران برگزار شد ، شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری به عنوان یکی از اداره های برتر شهرستان ری معرفی  و از اصغر کرمی مدیر عامل این شرکت  به عنوان مدیر برتر اجرایی با اهدای لوح ، تقدیر شد.

جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور استاندار تهران ،امام جمعه ری ، فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیران و روئسای اداره های مختلف این شهرستان در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

در حاشیه این جلسه با انتخاب اداره ها و سازمانهای برتر شهرستان ری، مدیران و روئسای برتر اداره های شهرستان ری معرفی و با حضور استاندار تهران از این مدیران و روئسا تقدیر شد .

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

جناب آقای کرمی

رئیس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان ری

ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت به جنابعالی و همکاران محترم آن سازمان،لازم می دانم از نظم و انضباط ، حسن خلق،خلاقیت،نوآوری و خدمات ارزشمند و عملکرد مناسب جنابعالی در حوزه مسئولیت و نیز اعمال مدیریت مطلوب و بهینه در سازمان و تعامل سازنده با مجموعه های مدیریتی شهرستان ، تشکر و قدردانی نمایم.

6آبفایاجراییبرتربهریشدشهرشهرریعاملعنوانمدیرمعرفیمنطقه
نظرات (0)
Add Comment