مدیر عامل شرکت کنتز آلمان از سیستم ها ی برخط پایش کیفی آب آبفای منطقه 6بازدید کرد

به گزارش راگانیوز مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب منطقه۶٫- شهر ری با اعلام این خبر گفت : شرکت کنتز آلمان یکی از شرکت های معتبر تولید و تامین کننده سیستم های پایش آب درکشور است که از طریق شرکت آب آزما سیستم های پایش کیفی مخازن آب آشامیدنی آبفای منطقه را تامین می کند.

حسن حق بین افزود: فرانک کنتز مدیر عامل شرکت کنتز با هماهنگی معاونت بهره برداری در آبفای منطقه حضور یافت و طی آن از سیستم ها و تجهیزات نصب شده در آزمایشگاه ستاد و سیار ، مخازن آب سطح منطقه ، سیستم برخط تزریق آب ژاول خاورشهر و سیستم برخط پایش کیفی نصب شده بر روی فشارشکن گردنه تنباکویی بازدید کرد.

وی اظهار داشت: مدیر عامل شرکت کنتز پس از بازدید از تاسیسات شرکت ،امکانات و تجهیزات مورد استفاده در بخش کنترل کیفی به ویژه آزمایشگاه آبفای منطقه را بسیار پیشرفته و مشابه آزمایشگاه شهر دوسلدورف آلمان دانست .

حق بین در خاتمه خاطرنشان کرد : مدیرعامل این شرکت آلمانی در پایان بازدید خود ضمن سپاس از استقبال و مهمان نوازی مسئولان شرکت اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد افزایش سطح همکاری ها و تبادل بیشتر اطلاعات فنی و تخصصی دوجانبه بین این شرکت و آبفای منطقه۶٫- شهر ری باشیم.

6بازدیدآبآبفایآلمانازبرخطسیستمشرکتشهرریعاملمدیرمنطقههاپایشکردکنتزکیفیی
نظرات (0)
Add Comment