مدیر کمیته امداد امام خیمنی (ره): امام خمینی (ره) کمیته امداد را با هدف از بین بردن فاصله طبقاتی برپا نهاد

راگانیوز- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرری گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) دومین نهادی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل با هدف از بین بردن فاصله طبقاتی و حمایت از مظولومان و مستعضفین جامعه بنیان نهاده شد.

ˈجواد صفاری ˈ روزشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به دست مبارک بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تاسیس تا از خود مردم برای مردم هزینه بشود.

وی اظهار داشت: نفس حق امام راحل در کلیه امور جاری کمیته امداد دمیده شده و شعار ما می توانیم را که 35 سال پیش داد امروز شاهدیم که به وقوع پیوست و به جرات می توانیم بگوییم ما توانستیم.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد با شفاف سازی از منابع خیرین و متدین گرفته می شود و به دست افراد آبرومند با حفظ کرامت و عزت نفس قرارمی گیرد و این همان چیزی بود که امام خمینی (ره) با نیات خیرخواهانه دنبال می کرد.

صفاری بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب شد ارزش های انسانی، شناخت و معرفت، باورها، نگرش ها، گرایش ها، احساسات و فرهنگ ملت ها تا در سطح وسیعی از دنیا به نحو مطلوبی تغییر کند.

ازامامامدادبابردنبرپابینخمینیخیمنیرارهشهرریطبقاتیفاصلهمدیرنهادهدفکمیته
نظرات (0)
Add Comment