مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی راهیان نور ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره)باقرشهر برگزار شد

صبح امروز با حضور مسئولین شهری مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی راهیان نور ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره)باقرشهر برگزار شد.

به گزارش راگانیوز –در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله باقرشهر اظهار داشت  آشنایی دانش آموزان  با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جوانان دهه شصت که در طول هشت سال دفاع مقدس با فدای جان خود از سرزمین اسلامی‌مان دفاع کردند از آثار و برکات معنوی این اردو هست که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان بدان دست‌یافت.

موسی پورانتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل عصر حاضر را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: بایستی نسل جوان، گذشته انقلاب و فداکاری جوانان نسل اول را لمس نمایند که آن‌ها چه‌کار بزرگ و غیرممکنی را انجام دادند و با نثار خون خود این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

وی افزود: در این سفر معنوی جوانان با الگو گیری از شهدا و تجدید پیمان با شهدا و آرمانهای امام با جایگاه والای شهادت آشنا شده و در پیروی از ولی‌فقیه زمان خود پیشگام خواهند شد.

موسی پور در پایان تأکید کرد : در این سفر زیارتی سعی کنید با چشم دل همراه باشید آنجا سجده‌گاه شهیدان است با وضو وارد شوید .

لازم به ذکر است  این کاروان از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه جاری با حضوردرمناطق جنگی شمال غرب کشور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهیدان در شهرهای پیرانشهر حاج عمران، سردشت و مهاباد بازدید و با جان‌فشانی رزمندگان اسلام در این مناطق آشنا می‌شوند.

بدرقهبرگزارحضرتدانشآموزیراهیانرهباقرشهرروحاللهشدشهرریمراسممقاومتناحیهنورکاروان
نظرات (0)
Add Comment