مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران در شهرداری کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، شهردار کهریزک ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گربمیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی ، گفت : صداقت و امانت داری یکی از اصول مهم در خبرنگاری است که خوشبختانه اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش این رسالت مهم را حفظ کرده و همواره ما را در انعکاس اخبار شهر یاری رسانده اند .

وی با اشاره به اینکه امسال افزایش 6 میلیارد تومانی بودجه را داشته ایم ؛ افزود : شهرداری کهریزک همواره در تلاش بوده است تا نیازهای ضروری مردم را در الویت قرار داده و با تلاش و حمایت دولت تدبیر و امید در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر گام های موثری بردارد .

رامین عربی با بیان اینکه تکمیل زیر ساخت های شهر کهریزک جزو برنامه های اصلی ما بوده است ؛ اظهار داشت : از آنجایی که تکمیل زیرساخت های شهری هدف اصلی ما بوده است اما امسال چندین پروژه عمرانی را با پیگیری های مستمر شورای شهر و محموعه شهرداری کهریزک افتتاح کرده ایم .

شهردار کهریزک با اعلام اینکه مرکز بازیافت در کهریزک تبدیل به یک فرصت شد ، تصریح کرد : با حمایت شورای شهر کهریزک و فرمانداری ری توانستیم مانع از تردد ماشین های زباله در شهر شویم و مرکز بازیافت زباله که تهدید برای شهر به حساب می آمد با گرفتن عوارض به یک فرصت تبدیل شد .

وی در ادامه از روکش آسفالت خیابان بهشتی و محور جاده قدیم قم با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود : طبق توافقات انجام شده با آسایشگاه کهریزک است قرار است پارک باغ طوطی در منطقه توانیر به مساحت 5/2 هکتار به بهره داری برسد تا رضایت حداکثری شهروندان عزیز کهریزکی را جلب نماییم .

گفتنی است ؛ در پایان مراسم با اهدا لوح و هدیه از خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی به عمل آمد .

تجلیلخبرنگارشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment