مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در کهریزک برگزار شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرور هاشمی، ظهر امروز به همت حوزه ۴۵۶ حضرت زینب(س) در کهریزک برگزار و پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در قطعه ۵۰ شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۱ آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت ؛ مهندس موسوی بخشدار کهریزک، حسین آریان نژاد معاون سیاسی بخشداری کهریزک، سرکار خانم جهان تیغ فرمانده حوزه ۴۵۶ حضرت زینب(س)، حاج محمد محمدی فرد مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه حضرت روح الله(ره) و تعدادی از ائمه جماعت شهر، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز در کنار سایر مردم ولایتمدار کهریزک حضور داشتند.

 

عاشقان مکتب حضرت زینب(س) در کهریزک، پیکر مطهر این شهید والامقام را با شعارهای «لیبک یا حسین» و «لیبک یا زینب» و همچنین اشعار «کجائید ای شهیدان خدایی ، بلاجویان دشت کربلایی» از مقابل منزل آن شهید بزرگوار واقع در شهرک پیام تا جلوی ساختمان شورای اسلامی کهریزک تشییع کردند.

همچنین پیکر مطهر این شهید ، پس از تشییع، جهت خاکسپاری به قطعه ۵۰ شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) منتقل و به خاک سپرده شد.

شهید سرور هاشمی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) بود که هفدهم اردیبهشت امسال در سن ۴۰ سالگی ، بر اثر اصابت پرتابه جنگی به بدنش، توسط گروهک تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.

گفتنی است مراسم یابود این شهید بزرگوار در روز جمعه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در حسینیه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) واقع در کهریزک، جنب آتش نشانی، خیابان شهید درختی برگزار می شود.

حرمشهداشهرریمدافعکهریزک
نظرات (0)
Add Comment