مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر برگزار شد.

 

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر امروز با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، امام جمعه باقرشهر، فرمانده بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)،فرماندار شهرستان ری، اعضای شوراهای اسلامی و سایر مسئولین در سالن همایش‌های عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ضمن تقدیر از عملکرد سرهنگ شمسی‌پور ایشا ن را از نیروهای فعال و باتجربه سپاه دانست و افزود به حمدالله در دوران فرماندهی ایشان اقدامات قابل‌توجهی در حوزه سپاه حضرت روح‌الله (ع) را شاهد بوده‌ایم که انتظار میرود با فرماندهی سرگرد موسی پور ان شاء الله شاهد تداوم پیشرفت فعالیت‌های این ناحیه باشیم.

سردار نصیری ضمن تاکید به لزوم همدلی سایر ارگانها و ادارات اظهار داشت: در بحث فرهنگی ما باید از فرمایشات رهبری پیروی کنیم و همچنین در مباحث اقتصادی مدیریت جهادی را سرلوحه قرار دهیم تا شاهد رفع تدریجی معضلات اقتصادی و فرهنگی باشیم.

در ادامه فرماندار شهرستان ری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ شمسی پور اقدامات انجام‌شده در زمان تصدی ایشان و هماهنگی ناحیه سپاه حضرت روح‌الله (ره) با سایر نهادهاوادارات را بسیار عالی توصیف کرد.

جمالی پور افزود امروز دشمنان با به‌کارگیری ترفندهای مختلف در صدد مقابله باارزش‌های دینی و اسلامی برآمدن و با تحریم، تفرقه،تهاجم فرهنگی در صدد ضربه زدن به ما می‌باشند که لازمه مقابله با آن‌ها همدلی و مشارکت مسئولین با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

لازم به ذکر است در این مراسم سرگرد موسی پور به عنوان فرمانده و سرگرد متقی به عنوان جانشین ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) معرفی شدند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment