مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کشتی باقرشهر برگزار شد/گزارش تصویری

در این مراسم که با حضور سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر برگزار می شد، باقر مظفری رئیس سابق هیئت کشتی باقرشهر، رضا شیرازی، سعید خدایی، مجتبی حسینی، اسماعیل بهکار، یوسف پناهنده، محمد فاتحی، لطیف شادنوش و حسین توکلی از مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشتی شهر نیز حضور داشتند.

سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای مراسم اظهار داشت: ورزش کشتی به عنوان ورزش اول باقرشهر همواره با استقبال گرم جوانان و ورزش دوستان باقرشهری همراه بوده است که کسب عناوین متعدد در میادین ملی و بین المللی نشان دهنده این مهم است.

وی در ادامه گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولین از این رشته افتخار آفرین و همدلی و اتحاد جامعه کشتی باقرشهر از مهم ترین مواردی است که کشتی شهر به آن ها نیاز مبرم دارد.

عبدالهی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های باقر مظفری در مدت تصدی مسئولیت خویش، حسین ساداتی را به عنوان سرپرست هیئت کشتی باقرشهر معرفی نمود.

در پایان این مراسم نیز باقر مظفری دقایقی به ارائه گزارش عملکرد چند ماهه خود در باقرشهر پرداخت و از زحمات و همکاری عالی نهادها و دستگاه های اجرایی منطقه و مردم و مسئولین باقرشهر تقدیر و تشکر نمود.

حسین ساداتی رئیس جدید هیئت کشتی باقرشهر هم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعتماد ریاست اداره ورزش وجوانان باقرشهر و ریاست هیات کشتی استان تهران گفت: موفقیت کشتی باقرشهر جز با اتحاد اهالی کشتی محقق نخواهد شد.

وی در پایان به مهم ترین برنامه های خود در آینده پرداخت و گفت: توجه به کشتی پایه واستعدادیابی، توجه همزمان به کشتی آزاد وفرنگی، افزایش تعداد مربیان و داوران منطقه، برگزاری مسابقات متعدد و همچنین استفاده از تجارب پیشکسوتان از مهم ترین اهداف و برنامه های بنده برای کشتی باقرشهر می باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نفرات حاضر با اهدای لوح سپاس و هدایایی از باقر مظفری تقدیر نموده و حسین ساداتی به عنوان سرپرست هیئت کشتی باقرشهر معرفی شد.

گزارش تصویری:

انتهای پیام/ع

باقرشهرورزشکشتی
نظرات (0)
Add Comment