مراسم جشن روز کارگر و روز جانباز در شهرداری باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ همزمان با میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز و همچنین روزجهانی کارگر مراسم جشنی به همین مناسبت در نمازخانه شهرداری باقرشهر برپا گردید .
در این مراسم شهردار باقرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه ، به سخنرانی پرداخت و گفت : میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) فرصت خوبی برای تجلیل از مقام جانبازان بزرگوار است کسانی که همچون خورشید در آسمان این مرز و بوم می درخشند و ما امروز امنیت وآسایش کنونی را مرهون زحمات و فداکاری های جانبازانی هستیم که ثمره انقلاب اسلامی و دلدادگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .
وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر اظهار داشت:اجرای اقتصاد مقاومتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظلله العالی ) با تلاش کارگران ممکن است که بازوان کشور در توسعه و پیشرفت هستند و تحول، تغییرات و زیبایی باقرشهر بدون دلسوزی‌های شبانه‌روزی کارگران زحمتکش شهرداری امکان‌پذیر نبوده و نیست که به عنوان قشری خستگی‌ناپذیرو فداکار همواره در تلاش هستند .
در این مراسم که با حضور شهردار باقرشهر ، فرماندهی کلانتری باقرشهر و سایر مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری باقرشهر برپا شده است ، از کارگران نمونه و جانبازان تجلیل و قدردانی به عمل آمد و هدایای به رسم یادبود به آنان تقدیم شد .
گفتنی است ؛ در پایان این جشن جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان حاضر در این جشن که به نام های مهدی ،سجاد ،ابوالفضل ، امیرعباس ، محمد مهدی و محمد حسین و.. بودند اهدا گردید .

 

باقرشهرتجلیلکارگر
نظرات (0)
Add Comment