مراسم سومین شب از شب های قدر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد

مراسم سومین شب از شب های پر برکت قدر با حضور انبوه زائران و مجاوران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امام راحل و بهشت زهرا(س) برگزار شد.

 نیمه های شب مردم با حضور پر شور و وصف ناشدنی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) شب سوم از شب های قدر را با شکوه خاصی برگزار کردند.

این مراسم ها که بعد از نماز مغرب و عشا با خواندان دعاها توصیه شده آغاز شد، هزاران زائر از نقاط مختلف استان تهران در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی حضور یافته و آیین احیا لیالی قدر را با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسگر برگزار کردند.

در طول این مراسم که حضور جوانان نسبت به سالهای گذشته پر رنگ بود، مداحان خاندان عصمت و طهارت (ع) در رثای شهادت امام عارفان، امیر مومنان، مولای متقیان حضرت علی(ع)، اولین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت مرثیه سرایی کردند.

همچنین حضور برخی از خانواده ها به همراه جوانان در کنار مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز بسیار چشمگیر بود و مردم از قبل از افطار به سر مزار شهدا آمده و آیین احیا را با حضور حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری بر گزار و تا به سحر در همان مکان به راز و نیاز پرداختند.

در میان زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و حرم امام خمینی(ره) زائرانی از کشورهای مختلف عربی دیده می شد که خود را برای زیارت به حرم های مطهر نیز رسانده بودند.

ازبرگزارجوارحرمحسنیعحضرتدرسومینشبشدشهرریعبدالعظیمقدرمراسمهای
نظرات (0)
Add Comment