مراسم مسلمیه پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر

راگا نیوز: فرماندار شهرستان ری مراسم مسلمیه را پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر دانست و گفت: انشاالله همه ما از پیروان ائمه اطهار (ع) هستیم.

به گزارش فارس،‌ ساعتی پیش نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با حضور امیر حسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، نمایندگاه آستان عبدالعظیم الحسنی (ع)، رئیس اداره سیاسی فرماندار شهرستان ری، روسای مجامع صنفی و تولیدی و توزیعی خدماتی، سرکلانتر شهرستان ری، فرمانده بسیج اصناف، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان ری تشکیل جلسه داد.

نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان ری با دستور بررسی و هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر ایام مسلمیه در شهرستان ری برگزار شد.

امیرحسین باقرنژاد، فرماندار شهرستان ری در این جلسه در سخنانی مراسم مسلمیه را پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر دانست و عنوان کرد: انشاالله همه ما از پیروان ائمه اطهار (ع) هستیم.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به فضای فرهنگی حاکم بر جامعه افزود: به‌منظور تقویت فرهنگ عمومی کشور و خنثی سازی اثرات رفتارهای تبلیغاتی و فعالیت‌های استکبار جهانی موظف به اجرای باشکوه چنین مراسم‌هایی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در چنین فضا و شرایطی وجود جوانان در ترکیب هیئت‌های مذهبی غنیمت است، گفت: این هیئت‌ها بودند که با تربیت نیرو و اعزا به جبهه‌ها جنگ را مدیریت کردند و باید ظرفیت و پتاسیلی را که در این هیئت‌ها است به سمت و سوی تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی هدایت کرد.

باقرنژاد در ادامه افزود: رسانه‌هایی که امروز با اعتباری بالغ بر میلیون‌ها یورو از سوی نظام سلطه فعالیت می‌کنند، به‌دنبال کسب نتیجه هستند و نظام سلطه فرهنگی و استکبار فرهنگی به دنبال صید ماهی خودش است، بنابراین استفاده حداکثری از ظرفیت مراسم‌های مذهبی بهترین راه خنثی سازی تهاجم فرهنگی می‌تواند باشد.

هماهنگی با مسئولان هئیت‌های مذهبی، برگزاری جلسات توجیهی با حضور مسئولان هیئات و مادحین، تعیین مسیرهای ورود و خروج هیئات به حرم عبدالعظیم (ع)، اتخاذ تدابیر امنیتی بخشی از مباحثی بود که به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم مسلمیه در شهرستان ری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment