مراقب عزت انقلاب که ثمره خون پاک شهدا است باشید

ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ راگانیوز به نقل از  امور ایثارگران شهرداري باقرشهر ، مسئولین باقرشهر در بازدید از خانواده پاسدار شهید علی اکبری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان از خانواده این شهید والامقام دلجوئی کردند 
در این دیدار که علیرضا باشتنی فرمانده اسبق ناحیه حضرت روح ا… (ره) باقرشهر و همرزم شهید ، دکتر سلیمان حبیبی عضو شورای اسلامی باقرشهر ، حاج احمد پورمحمدی مسئول هیئت رزمندگان اسلام و مسئول امور ايثارگران شهرداري باقرشهر حضور داشتند ، نسبت به رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری خانواده شهید علی اکبری ادای احترام نمودند .
در این دیدار گرم و صمیمی علیرضا باشتنی همرزم شهید ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از شهادت عزیزان خود گفت : شهید بزرگوار علی اکبری بسیار پرهیزکار و اهل تهجد و شب زنده داری بود و علاقه شدیدی به امام زمان (عج) داشت و همیشه برای سلامتی و فرج امام عصر (عج) دعا می کرد .
وی در ادامه افزود : شهید علی اکبری همواره به همراه برادرش مرتضی در جبهه ها حضور فعالی داشت و در عملیاتهای بیت المقدس ، محرم ، رمضان ، والفجر مقدماتی ، والفجر 4 و 5  و خیبر حضوریافت و حماسه ها آفرید .
در این بازدید مادر شهید به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و گفت : این شهید منشاء همه پیروزیها و ریشه آن را در دعا و معنویت می دانست و از خصوصیت اخلاقی بارز او این بود که همیشه روزه بود و به حضرت ابا عبدا…الحسین (علیه السلام) و جلسات روضه عشق راوانی داشت .
 وي در ادامه صحبتهای خود به اوضاع روز کشور و مسائل سیاسی روز  اشاره کرد وگفت : این مایه مباهات ماست که رهبری اندیشمند و صالح هدایت انقلاب را برعهده دارند و انشاءا… پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد .
مادر شهید علی اکبری در ادامه تصریح کرد : ما انقلاب نکردیم که به رفاه برسیم بلکه انقلاب نمودیم تا کرامات انسانی را در جهان گسترش دهیم و نشانه آن بیداری اسلامی است که امروز جهان اسلام را به حرکت واداشته است .
وی از مسئولین و مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان خواست که به نظرات عالمانه مقام معظم رهبری گوش جان سپارند و در مذاکرات مراقب عزت انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید گلگون است باشند و از اهداف و دستاوردهای والای انقلاب در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب کوتاه نیایند .  
در این دیدار جواد مغروری مسئول امور ايثارگران شهرداري باقرشهر گفت: اين شهيد در تاریخ 20/06/1343 چشم به
جهان گشود و در تاریخ 10/12/1362 در منطقه جفیر به همرزمان شهیدش پیوست .
 در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از این خانواده قدردانی گردید. 
استانقلابباشیدثمرهخونشهداشهرریعزتمراقبپاککه
نظرات (0)
Add Comment