مراکز فرهنگی شهر ری در خدمت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

شهردار منطقه 20 گفت: مراکز فرهنگی شهر ری در خدمت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

 منصور کتانباف به دنبال بسترسازی‌های اجتماعی و فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با اعضاء شورای قشر بسیج نخبگان جامعه زنان شهر ری دیدار کرد.

شهردار منطقه 20 که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری می داند در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی تشکل های مردم نهاد این بار در جمع اعضاء شورای قشر بسیج نخبگان جامعه زنان شهر ری به تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری پرداخت.

وی مشارکت و همکاری شهروندان و افراد تاثیرگذار را از رموز موفقیت فعالیت های اجتماع محور برشمرد و تاکید کرد که مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم را دارد تا تمامی اماکن تحت پوشش نظیر مراکز فرهنگی و سراهای محله های 20 گانه را در خدمت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیج کند و این ظرفیتی است که نخبگان فرهنگی می توانند با مداخله و مدیریت مناسب بهره‌وری از این فضاها را هدفمند سازند.

کتانباف با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ های دینی و مذهبی از سنین پائین تاثیر پایدارتری دارد از انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش و ویژه برنامه های شهرداری برای دانش آموزان نیز خبر داد.

شهردار منطقه 20 پیش از این نیز به جهت دست یابی به راهکارهای عملی و هم افزایی دستگاه های  اجرایی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با مدیران محله، شورایاران، نخبگان فرهنگی، ورزشکاران و روحانیون  مشارکت و همکاری نشست های متعددی داشته که حذف موازی کاری های فرهنگی از مهمترین نتایج آن بوده است.

بر پایه این گزارش، شورای قشر بسیج نخبگان جامعه زنان شهرری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سال گذشته در شهرری شکل گرفته و یک تشکل مردم نهاد است که مدیران، معلمان، مبلغان، بسیجیان و تعدادی از فعالان فرهنگی از اعضای آن هستند که این بار به تدبیر شهردار منطقه 20 در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و با حضور شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی و مشاور مذهبی شهرداری منطقه 20 تشکیل جلسه دادند.

 

ترویجحجابخدمتدرریشهرشهرریعفاففرهنگفرهنگیمراکزو
نظرات (0)
Add Comment