مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های والای انقلاب تجدید بیعت می کنند

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدعلی شاهچراغیˈ در خطبه های نماز این هفته شهرری با اشاره به اینکه یوم الله روزی است که مردم از شر ظلم و ظالم نجات یافته و رها می شوند، افزود: آزادی و استقلال بالاترین نعمتی است که خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران ارزانی داشت.

وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن به واسطه تجدید بیعت ملت با آرمان های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و تجدید پیمان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بسیار باشکوه برگزار شود و ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی همه ساله با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حمایت و پشتیبانی قاطع خود از انقلاب و ولایت فقیه را به جهانیان ثابت کرده اند.

شاهچراغی تصریح کرد: ملت بابصیرت ایران اسلامی در طول 36 سال گذشته با برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی 22 بهمن، ضمن اعلام حمایت از انقلاب اسلامی، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز نشان داده اند.

وی تاکید کرد: پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه مردم و مسوولان است که لازمه این مهم نیز حفظ هوشیاری و بصیرت در برابر ترفندها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام است.

امام جمعه شهر ری با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش دست پرورده رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، افزود: ائتلاف کشورهای غربی برای مبارزه با گروهک های تروریستی نیز یک دروغ بزرگ است چراکه این گروهک ها با حمایت های مالی و سیاسی استکبار جهانی تشکیل و فعال شده اند.

وی اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش با هدف تامین منافع و مطامع شوم استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه تشکیل شده و امروز همین گروهک به مشکلی بزرگ برای آنها تبدیل شده است.

22آرماناسلامیانقلابایرانبابهمنبیعتتجدیدحضوردرراهپیماییشهرریمردممیهایوالایکنندگسترده
نظرات (0)
Add Comment