مردم باقرشهر با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند + تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مردم انقلابی باقرشهر صبح امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با مشتی گره کرده، گامی استوار و فریادی رسا در پاسداشت از ارزش های انقلابی خود به پا خواستند و بار دیگر حماسه‌ ای غرور آفرین را رقم زدند.

انقلاب اسلامی  ایران با اهداف و آرمان های متعالی خود، الگویی برای تمام ملت های مظلوم  و مستضعف جهان است و رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی(ره)،  خون شهداء، استقامت و اراده مردم ایران باعث پیروزی و تداوم این انقلاب شد مردان و زنان باقرشهری بار دیگر با شور و شعور انقلابی خود حماسه‌ای ماندگار آفریدند و یک صدا ایران را فریاد زدند.

مردم باقرشهر با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و همواره دشمنان را نا امیدتر از قبل خواهند کردند  مردم عزیز باقرشهر از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ، نشان دادند که در سایه ولایت پذیری، اتحاد و همدلی می توانند به ظلمت و تاریکی غلبه کنند   .

مردم این دیار در طول مسیر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و لرزه بر تن دشمان انداختند .

مسئولین aهری ، بسیجیان ، ورزشکاران ، خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف باقرشهرامروز با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به دنیا ثابت کردند که بعد از ۳۸ سال همچنان حامی انقلاب هستند و در برابر استکبار می ایستند .

لازم به ذکر است ؛ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح امروز از ابتدای خیابان سی متری امام خمینی (ره) آغاز شده و در مصلی بزرگ باقرشهر به اتمام رسید .

22 بهمنباقرشهرراهپیمایی
نظرات (0)
Add Comment