مردم با حضور گسترده خود در نماز عید فطر همبستگی خود و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به جهانیان نمایش دادند

به گزارش راگانیوز ،  آیت الله سید احمد موسوی اظهار داشت: مردم با اتحاد و یکپارچگی در صفوف بهم پیوسته نماز عید فطر حماسه ای کم نظیر را رقم زدند و  بار دیگر اقتدار ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

خطیب جمعه باقرشهر در خطبه های اول خود ضمن تشکر از حضور گسترده مردم بخش کهریزک در دو رویداد بزرگ هفته گذشته(راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر) اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم مردم را به روزه گرفتن امر کرده است تا باتقوا شویم و دل های خود را آماده حضور در ضیافت پرثمر الهی کنیم.

سید احمد موسوی افزود: حاصل و نتیجه یک ماه روزه داری، سحرخیزی، دعا، تلاوت قرآن، عبادت، نماز شب و احیای شب های قدر باید تقوای الهی بشود و خداوند برای این که دل های بندگانش را به نور تقوا آشنا سازد، این ضیافت بزرگ را ترتیب داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: عید سعید فطر را به همه شما مردم عزیز و روزه دار باقرشهر و کهریزک تبریک می گویم و خداوند انشالله به همه شما روزه داران صحت و سلامتی عطا فرماید.

موسوی ضمن تشکر مجدد از حضور گسترده مردم در نماز عید سعید فطر گفت: مردم و مسئولین با حضور و کمک های همه جانبه خود در برپایی با شکوه این نماز، یک بار دیگر اتحاد و هدلی خود را نشان دادند که در هفته گذشته و در راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر شکوه و عظمت این حضور و همدلی را مشاهده کردید.

وی در ادامه به صحبت های مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر اشاره کرد و اظهار داشت: محافل انس با قرآن، افطارهای ساده در خیابان ها، مساجد و حسینیه ها، طبابت های رایگان و سرپایی، اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان و آئین کوچه گردان های عاشق از اقداماتی بود که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته بود.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به حقوق ها و دریافت های نجومی برخی مدیران کشور خاطرنشان کرد: این حقوق ها و برداشت ها، نامشروع و خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است و قطعا در گذشته غفلت هایی انجام شده است که باید جبران شود.

وی در پایان افزود: دریافت های نامشروع باید برگردانده شود و کسانی که قانون را زیر پا گذاشتند، لیاقت حضور در چنین جایگاه هایی را ندارند و با اینکه تعداد آن ها کم است، اما همین تعداد هم مضر می باشد و مسئولان سه قوه با جدیت در حال پیگیری و رفع این معضلات هستند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک، سرگرد جمشیدی فرمانده کلانتری باقرشهر و سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر برگزار شد.

باقرشهرشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment