مرکز ری‌شناسی صاحب کتابخانه تخصصی می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مرکز ری شناسی در زمینه‌های مذهبی، تاریخی، گردشگری، صنایع دستی و … خبر داد.

برومند نامداری از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مرکز ری شناسی در زمینه‌های مذهبی، تاریخی، گردشگری، صنایع دستی و … خبر داد و اظهار داشت: با راه‌اندازی سایت تخصصی کتابخانه مرکز ری شناسی منطقه 20 که به‌زودی محقق می‌شود تعداد کتاب‌های این مرکز فرهنگی به 10 هزار جلد افزایش می‌یابد.

وی آشنایی شهروندان با پیشینه تاریخی ری و منسجم کردن مطالعات و تحقیقات پیرامون این شهر باستانی را از اهداف مرکز ری شناسی برشمرد و افزود: نسخه‌های قدیمی و کمیاب در زمینه‌های مذهبی، تاریخی، ری باستان، صنایع دستی و گردشگری از مهمترین مضامینی است که برای بخش تخصصی کتابخانه‌ای پیش‌بینی شده است که اساتید، محققان، پژوهشگران، دانشجویان و … برای انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود می‌توانند به‌صورت رایگان از این امکانات فرهنگی استفاده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه مرکز ری شناسی به سالن مطالعه با امکانات فناوری لازم مجهز است، اظهار داشت: تجمیع پایان نامه‌ها و مقاله‌های معتبر علمی با موضوع ری باستان و تاریخ ایران در این مرکز از دیگر اقداماتی است که با محوریت این مرکز فرهنگی محقق می‌شود.

نامداری در پایان یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌های هنری و آموزشی، تورهای ری‌گردی و گردشگری، موزه مردم‌شناسی و … از جمله برنامه‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف از سوی مرکز ری شناسی انجام می‌شود.

بر پایه این گزارش، مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در شهرری، ضلع غربی میدان شهید مدرس واقع شده است و شهروندان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه بهره‌گیری از خدمات فرهنگی آن می‌توانند با شماره 55972118 تماس بگیرند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment