مرکز ری شناسی تور یک‌روزه ری‌گردی برگزار می‌کند

راگا نیوز: رئیس مرکز ری شناسی گفت: به مناسبت هفته گردشگری، مرکز ری شناسی تورهای یک‌روزه ری‌گردی برای شهروندان تهرانی و سایر علاقمندان برگزار می‌کند.

زهرا اشرف زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری و جهان کردی، مرکز ری شناسی از علاقمندان جهت شرکت در تورهای رایگان یک روزه ری‌گردی ثبت نام می‌کند.

رئیس مرکز ری شناسی افزود: یکی از برنامه های این مرکز در هفته جهان گردی و گردشگری برپایی نمایشگاه هنرهای دستی در باب همایون و در منطقه 12 بوده است که علت انتخاب این منطقه برای برپایی نمایشگاه به سبب بافت قدیمی این منطقه و توجه به تهران قدیم بوده است.

اشرف زاده در تشریح جزئیات این نمایشگاه تصریح کرد: هنرمندان ما در باب همایون نمایشگاه صنایع دستی را برپا کرده و در 40 غرفه، آثار خود را ارائه کرده اند.

وی افزود: در این نمایشگاه، شاهد حضور هنرمندانی در رشته های مختلف میناکاری، منبت کاری، نقاشی روی شیشه، گلیم و قالی هستیم، سفال لاله جین همدان نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

رئیس مرکز ری شناسی با بیان اینکه اجرای کارگاه آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه برای آموزش به علاقمندان است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه  از ساعت 9 صبح تا 8 شب برای بازدید علاقمندان دایر است.

اشرف زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه از علاقمندان جهت شرکت در تور یک روزه بازدید از آثار باستانی ری ثبت نام می‌شود، خاطر نشان کرد: در این تور ری گردی که کاملا رایگان برگزار می‌شود، پس از بازدید از مرکز ری شناسی از آثار باستانی شهرری چون چشمه علی، برج طغرل، دژ رشکان، بی بی شهربانو، حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، قلعه گبری و آتشکده ری بازدید به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ آ

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment